неделя, 23 декември 2012 г.

Джо Таслим - от Индонезия до Бързи и Яростни 6

Филмът "Бързи и Яростни"6 ще бъде по кината от май 2013. Индонезийските граждани трябва да бъдат горди, защото в лентата на филма място на мира и един техен съгражданин - Джо Таслим.

Всички в Индонезия са възхитени от това, че ще го видят в такава мащабна холивудска продукция, защото досега Таслим се е снимал в само 4 филма - "Карма",  "Чувство", "Щурмът" и "Мъртва мина". 

Джо сам признава, че не го е очаквал. " В един момент гледам филми с Вин Дизел, Пол Уокър, Дуейн Джонсън и Мишел Родригес, а в следващият играя с тях. Това е като сън. Все още не мога да повярвам, че съм говорил с тях."

Таслим, който е роден в  Паленбанг на 23 юни, 1981 година, разказва, че е получил оферта от Юнивърсъл Пикчърс когато "Щурмът" е бил излъчван в Индонезия. "От режисьора на "Щурмът" Гарет Еванс аз получих тази новина. Той ми каза, че те ме искат за свой филм. Реших, че се шегува", споделя още Джо Таслим.

Таслим казва, че дори не е и смял да си представя, че може да участва в продукция на мегакомпанията. "Толкова пъти съм гледал логото им по филмите... но ето, че се случи."

Джо бил помолен да изпрати видео с бойни движения, които умее.  Месец по-късно той е получил отговор с одобрение. "Не мога да повярвам, че избраха мен. Сред толкова много актьори в Америка и Холивуд..."

Сцените, в които участва Таслим са заснети в Лондон и Тенерифе (Испания). Те продължават от август до началото на декември. Във филма, режисиран от Джъстин Лин, той играе Джа. 

За първи път се среща с големите актьори на снимачната площадка. Мислел си е, че ще бъде трудно да се адаптира с тях. За негова изненада, той се оказва добре приет. "Те са много добри. Водихме страхотни разговори. Няма да забравя когато Вин Дизел дойде до мен и ми каза 'Здрасти! Ти си момчето от Индонезия, нали? Гледах "Щурмът" - наистина си добър! Ние всички тук се радваме, че си тук и, че ще участваш редом с нас'. В главата ми се въртеше само едно УАУ".

Всъщност, Таслим се е явявал на кастинги за различни жанрове филми от 2003 година, но досега винаги се е провалял. За щастие кариерата му като джудо състезател не му позволява да се откаже лесно.  "Всеки път когато се провалях, си правех самоанализ. Какво не съм направил или какво е трябвало да направя".

Няма коментари:

Публикуване на коментар