сряда, 21 ноември 2012 г.

Mclaren tooned episode 11

ТУК

Ем: Здравей, млади Ник.
Ник: Здравейте, професор.
Ем: Днес съм ти приготвил нещо много вълнуващо. 
Ник: Не ми казвай, още една от лекциите ти.
Ем: Не, разбира се. Науката на инженерството не е само теория.
Ник: Тогава какво ще правя? Ще боядисвам болид?
Ем: Не. Това е работа на боди арт супервайзърите. Ник  днес ще се потопиш в дейсвията на пистата. Ще караш.
Ник: Няма начин!
Ем: Напротив! Приготви се за карането на живота ти!

Ем: Ок, Ник, сам можеш да видиш как от няколко бутона може да задвижиш болида чрез гумите, разбира се.
Ник: Супер...
Ем: Бъди в готовност.
Ник: В готовност съм, но съм почти спрял.
Ем: Сега се опитай да ускориш. Спокойно! Не се опитвай да вземеш наведнъж всичко, за да усетиш красотата на инженерството. Браво! Сега сме на кръстопът. Знам кое ще избереш, нека ти помогна.
(Начинаещи/ Напреднали)

Ем: Движим се много бързо, Ник. Ник???

Ник: О, боже. Отново се случва.

Ем: А...

Ник: Благодаря, професор. Това беше най-хубавия урок до сега.
Ем: Беше забавно, нали. Радвам се, че ти показах, че инжерството може да е и забавно.
Сега ако ме извиниш...

Няма коментари:

Публикуване на коментар