неделя, 11 ноември 2012 г.

Откровена до болка: истинската Пинк

Признаваме си, напоследък бяхме позабравили розовокосата скандална певица Пинк. Тя пък се беше отдала на майчинството и също не държеше да бъде в центъра на медийното пространство.

Напоследък обаче името ѝ отново започна да се появява на страниците на светските издания. Голямото завръщане идва с две корици през ноември - за списанията The Advocate и канадския Elle.

Ето какво разказва певицата на страниците на "адвокатското" издание.

За несигурната икономика и хората, принудени да работят в нея: "На половината ми семейство му е писнало от всичко. Ние сме от работническата класа - майка ми е медицинска сестра, баща ми продаваше застраховки, а брат ми работи за някакви пенита в армията. Някои от близките ми дори са без работа. Моя приятелка бе уволнена от застрахователната компания, в която работеше 15 години. А тя е самотна майка с две деца.

Хората си мислят, че като живея в Холивуд, сякаш съм в някакъв балон и не зная какво се случва с всички останали. Само че аз съм същото онова дете от работническата класа. Цял живот съм била заобиколена от каузи за справедливост, а човек не се отказва просто така от идеите си."

За поставянето на етикети: "Честно, никога не съм успявала да дефинирам себе си. Не съм и имала нужда да го правя. Например, всички ме питат каква точно музика правя. А аз им отговарям, че просто я правя - такава, каквато е. И ако не можете да ме разберете, то аз съм просто една мистерия."

За сексуалността и хората, които мислят Пинк за хомосексуална: "Обичам приятелките си, затова се целуваме или държим за ръце. Когато се преместих в Лос Анджелис, всичките ми приятелки бяха лесбийки. А аз прекарвах цялото си време с тях.

Те са хората, на които мога да разчитам безрезервно. Като лъч надежда в океан от боклуци. Може би трябваше да бъда като тях. Но избрах да не бъда."

Поздравяваме Пинк за категоричната откровеност и нека занапред жъне още успехи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар