петък, 9 ноември 2012 г.

Най-смешното от Туитър 70

@_gradinko: тия македонци нагли наистина ли си въобразяват, че са по-големи комплексари от нас!?

@LeassTaTT: Днес е деня от седмицата, в който кореняците софиянци си отиват по родните места

@nervnata: леля ми ми се обади в 7 сутринта, за да ми напомни, че патриарх Максим все пак ни бил роднина, та да не хейтя много...

@lady_vvv9: Всички пътища водят до Ада - особено българските!

@msscr: Навън било freezing fog. Звучи като да е хладно.

@slaviVIP: С жените съм на оперативен лизинг. Постоянно правя вноски, но винаги имам нова

@hris87: Как да си легна да спя, знаейки, че като се събудя ще трябва да ходя на работа

@n_palov: Колорадо легализира марихуаната за немедицински цели. Прякорът на Денвър - "The Mile-High City" - придоби напълно нов смисъл.

@VikiMincheva: Врачка гледа на ръка на мъж: - Виждам, че до 47 годишна възраст ще страдаш от липса на пари!Той нетърпеливо: -И после!? -Е, после ще свикнеш

@slaviVIP: Искам да съм като Багата, не много умен и да бия хората

@mkjadee: Направиха ли вече скандал на Къцката, че яде с нож и вилица?

@veselyak: Къци в пристъп на лудост избива съквартирантите. Тризначките живеят още два месеца без глави и после умират от глад.

@Benita727: Постнах на стената на майка ми Веско Маринов с "Нашата полиция" да и честитя празника.... май ще ме отпишат от завещанието:D

@gminchev: Когато се срещнат женен и неженен човек, винаги си завиждат един на друг.

@aleksvelinov: - Купих си кола, ама нещо не върви. - За колко я купи? - За 1500. - Аз за толкова хладилник си взех, той също не върви. (виц)

@donmirkoni: Windows 8 ми изглежда супер откачен... Интересно лелките в администрацията как ще го гледат като им го инсталират...

@nikcname: в Сибир, на хиляди километри от всичко, има градове, които подозрително приличат на Дружба

@17_5O: Холивуд ме научи, че срещу девет калашника най-много шанс имам с валтер.

@svobodenagent: С питане става, ама с пипане по-става.

@gminchev: Някаква муха беше влязла в стаята и летеше насам-натам. Не стига, че е на топло, ами и нахална. Убих я с Наказателния кодекс за назидание.

@puhkavo_keks4e: Защо жените на 30 не играят на криеница? - Защото никой не иска да ги търси.

@vasil_bogdanov: Венета Марковска ми прилича на лелките, които раздаваха тебешира в училище #хигиенистка

@radovancho: "Най-лошо е да се биеш с травестит... мъжка сила и женска злоба." /фб

@bai_tosho: тръгнах към лидел да се бия за яйца и козунак ма то не било великден, така че отидох да се бия за магданоз

Няма коментари:

Публикуване на коментар