четвъртък, 15 ноември 2012 г.

Из фейсбука на Иво Сиромахов 34

Четиригодишното финландче Уллехаасцвенгвендир Марасцвайенхааннен на въпроса "Момченце, как се казваш?", винаги отговаря с "Гледай си работата!"

Първият монголски мотоциклетист се е казвал Тиндириндин Дин.

Изглежда, че съседите ми сутрин си пият кафето с бормашина.

Народът стана като хибриден автомобил - половината заплата отива за ток, другата половина - за бензин.

Всяка жена е достойна за секс, но не всяка - два пъти.

Нека да гледаме позитивно на живота: положението в България сега е много по-добро, отколкото ще бъде след три месеца.

Грозничките жени са много коварни. Само чакат да се напиеш, за да се събудят до теб.

Вчера е приключило делото срещу известният спамър В.Ц. Той е бил осъден на две години операции за увеличаване на бюста и удължаване на пениса.

На световния конгрес на жените бяха обсъдени следните теми:
1. Всички мъже са еднакви
2. Нямам какво да облека
3. Какво ново са пуснали в мола

Мечтите понякога не се сбъдват. Малкият Роман Абрамович например искал да стане начален учител като майка си, но някак си не му провървяло.

Колкото повече чета коментарите във фейсбук, толкова по-малко се изненадвам на резултатите от изборите.

Излишно е да спориш с жена си - в 90% от случаите тя ще се окаже права, и само в 10% от случаите ти ще се окажеш виновен.

Когато бях малък, бяхме толкова бедни, че вместо с гумено пате, се къпех със замразена кокошка.

Започнаха снимките на нов български сериал. За да не подвеждат зрителите и да не създават у тях погрешни очаквания, продуцентите са го нарекли "Рядко лайно".

Когато бях малък, не ми купуваха подаръци просто ей така. Ако искаш колело - трябва да завършиш учебната година без тройки, ако искаш скейт - прекопай градината, ако искаш ски - помогни на баба ти да си смени тапетите. Затова нямах нищо.

Съединението е по-готино за България от Трети март, защото на Трети март имаше само два дни преяждане и препиване, а сега са четири.

Момченцето, което не умееше да прескача огъня, ухаеше вкусно на шишчета.

- Бабо, да не си ми пипала хапчетата?
- Не, внученце, ахахахахах, внученце-кученце ахахахах, хапчета-долапчета, ахахахахах, не съм ти пипала долапчетата, кученце ахахахахах

Първият български космически турист донесе у дома няколко малки шишенца шампоан с надпис NASA.

Урок по геометрия във Факултето:
- Асане, излез на дъската и докажи, че това е триъгълник.
- Това е триъгълник, заклевам се!

Странни същества са жените - отпред имат гащи, отзад нямат.

Забелязал съм, че винаги когато спешно трябва да изтегля пари от банкомат, пред него стои човек, който за първи път вижда банкомат.

Според вас кой е по-голямо пуси? Този, който пее "Богородице, прогони Путин", или този, който пее "Нашата полиция ни пази"?

Един съвет: когато не знаете дали две думи се пишат слято или отделно, напишете ги близко една до друга.

Ако теорията за еволюцията е вярна, скоро би трябвало да започнат да се раждат момиченца с изключително дълга дясна ръка, с която да се снимат сами за профилната си снимка.

Когато бях дете, също имаше социални мрежи. Веднъж някой написа на стената на училището "Мими", и веднага се появиха и статуси, и коментари.

Единствената възрастна жена, която не харесва Веселин Маринов, е тъщата на Веселин Маринов.

Ако детектор на лъжата се върже към телевизор, излъчващ парламентарен контрол, то след след секунди ще е изгорял.

- Сашко, престани да удряш момиченцето с лопатката по главата, защото ще се изпотиш и ще настинеш!

Много се дразня, когато непознати хора правят тъпи забележки на децата ми, затова ги научих да им отговарят с фразата: "Баща ми ме е учил, че не всяко оценъчно съждение може да се смята за надежден модификатор на поведението".

Статистиката обяви, че пред миналата година брак са сключили 41 527 души. Не бих искал да им създавам проблеми, но според мен не е много възпитателно да са нечетно число.

Няма коментари:

Публикуване на коментар