вторник, 30 октомври 2012 г.

Мишел Родригес: Знам от майка си да не виня другите за своите действия

Мишел Родригес пробива с "Боксьорката" и нокаутира Холивуд.

Мишел вече се е установила като момиче номер 1 за касовите екшъни.

Едно момиче на 34 на име Мишел разказва на мен Гари Пиърс на какво я е научила майка й.
************
-Как и къде порастна?
"Още в училищна възраст майка ми Кармен каза да не правя разграничение между бедни и богати. Всичко зависи от самия човек.

Живеехме в смесен квартал в Джърси. В единия край може да раздават социални помощи, а в другия край хората да получат премии с милиони долари.

Макар да не живеехме с вече покойния ми баща Рафаел, мама и баба ни бяха осигурили покрив над главите и нормален живот. Майка ми вярва в любовта, колкото и тази с баща ми да е била погубваща.

Никога не съм била барби тип момиче. Мразех и барбитата - смятам, че това е един вид внушение на малките момичета, че трябва да се оженят и родят деца.

От малка исках да разбера всичко какво е. Също исках и да защитя себе си. Без проблем обувах  дънки, развлечена риза, да седя с отворени крака, да пия бира и да говоря вулгарно.

Така го правех като тийнейджър. Докато един от двамата ми по-големи братя близнаци не каза, че хората ще си помислят, че съм лезбийка с това държание.

Така, че започнах да обличам потници - бях спортна мацка - и получавах много внимание. Разбрах, че съм се уморила да се крия зад мъжкаранския вид."

-Мислиш ли за брак?
"За да мисля за брак, трябва да имам сигурен партньор. Веднъж получих предложение за брак от моя приятел. Той беше мюсюлманин. Той поиска от мен да се оженя за него, да покрия тялото си и да бъда само негова. Знаех, че тялото ми не е за негово удоволствие, затова му отказах и го разкарах. Никой не може да ме управлява. Сама съм си шеф."

-Кое би те притеснило докато снимаш?
"Единственото, от което се притеснявам при филмите е интимността на момиче и момче на екрана. Не си представям мама да види как някой сграбчва гърдите ми на екрана.
Така няма да получа уважение от моето семейство, а това е важно за мен."

-Филма, в който си се притеснявала най-много каква ще я свършиш?
"Бързи и Яростни... това звучи като заглавие на филм с много коли, мацки и цици. Знаех сценария, знаех какво се иска от мен... Казах, че няма да бъда момичето, застанало между две коли и даващо старт - ще бъда момичето, което се състезава. Така и стана. Карах Нисан и го обичах. "

-Каква си?
"Аз съм толкова способна, колкото е и един мъж."

Няма коментари:

Публикуване на коментар