вторник, 2 октомври 2012 г.

Мишел Родригес: "Секси? Не мисля"

Няма нищо половинчато в Мишел Родригес. Тя управлява термините "мъжки" и "женски" със завидна лекота. И сега когато съвсем скоро по кината ще се завърти петата част на "Заразно зло", Мишел споделя с нас какво е новото в героинята й.

Оказва се, че най-трудно за Мишел са ... високите токчета.

"Това беше най-голямото предизвикателство за мен. В живота си почти не обувам такива обувки, а ми се наложи да правя екшън сцени на високи ботуши...В гардероба си имам само три чифта високи обувки" - казва със смях тя.

Родригес не крие радостта си, че франчайза е достигнал приходи от 700 милиона долара и отново се очаква да разбие бокс-офисите. Историята отново е за Ти вируса от "Корпорация Ъмбрела", който продължава да тормози населението на земята и да превръща хората един по един в зомбита. Последната надежда е в Алис, изиграна от Мила Йовович.

"Моята героиня Рейн, за разлика от първия филм, е на страната на "Ъмбрела" и през цялото време виждам мъртви хора. Но Рейн не се страхува от нищо." - споделя още Мишел.

Мишел Родригес споделя, че все по-често й се случва да отхвърля роли, които са доста добре платени, защото знае, че няма да й хареса да я изиграе.

"Винаги гледам ролята ми да е баланс между женското и мъжкото. Харесва ми героинята ми да е силна, независима, да се държи мъжки и да буди възхищение защото е жена, а прави с лекота мъжки занимания. Като цяло харесвам такива роли. Ако вземете Джони Деп и го накарате да изиграе жена, той ще се справи блестящо. Същото се случи и с Анджелина Джоли. Това са добри актьори."

Споделя, че след като вече има и сценарии, които ще бъдат заснети, мечтата и сега е да напише сценарий за филм, в който самата тя да участва.

"Хората все по-често искат да ме видят в светлината на сексуален обект, но това никога няма да стане. Не се е случвало досега в 13-те ми години в Холивуд, няма и да се случи. Обикновено ме опровъргават с ролята ми в "Мачете", но това въобще не е същото, защо там героинята ми просто изглежда добре - нещо като богиня, всички я зяпат, но никой не я докосва. 
Защо трябва да ми дават милиони, за да се съблека във филм, след като това няма да ми хареса?! Няма да продам душата си. "

След тези думи искам да разбера - каква жена е Мишел Родригес в реалния живот.

"Разбира се, по-отпусната съм когато стане дума за интимния ми живот. Но това си остава в спалнята, а не по екраните из целия свят"

Няма коментари:

Публикуване на коментар