петък, 26 октомври 2012 г.

Най-смешното от Туитър 68

@Shifter_: купих си слушалки филипс и горчиво съжалявам. даже не е горчиво щото не пия КАФЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!

@Denizofreniq: То не може винаги да е хубаво... Добре де,аз не искам винаги,поне от време на време да е, няма да е зле.

@marhitektrix: Отвътре ме гложди усещането, че на 21 декември извънземните просто ще дойдат да си приберат професор Вучков.

@roccobar0c0: Новини: "Във Финския залив се е разбил танкер, превозващ спирт. Огромно петно руснаци се движат към мястото на събитието."

@slaviVIP: Белият ми Айфон 5, крие от вас, колко е черна душата ми

@batemisho: Толкова много отворени прозорци в браузъра, че чак става течение. А, и дограмата ми хлопа.

@obekt: Ако на 50 не съм като Ханк Мууди дали мога да ги съдя за подвеждащи сериали?

@Jnk3r: шефа кво ми звъни на пожар толкова късно, играя изключително важна битка на диабло 3

@TweetMinus1: Значи Златка може да въздиша явно по бившия си, а тризначката не може да прати много поздрави на бившия си.

@svetlinco: Библията ни учи как да живеем, Наказателният кодекс уточнява детайлите.

@MrPinch1: Току що видях един комар,беше почти умрял от студ и глад. Подадох му пръст,да си похапне... Дано ме помни другото лято...

@anti_konti: Животът е кратък и грозните жени са много

@hris87: Няма такова животно като съквартирантката ми - от съседната стая, през стената я чувам как люпи семки....Охх

@VikiMincheva: Чувствата ми към някои хора не могат да се изразят с думи...само със здрава лопата,тояга или брадва...

@klasnata_: Вече е официално - звукът "уъ" замести "л" в рекламите по телевизията. Честито!

@n_palov: Няма емиграция от България. Има евакуация.

@BotuShan: "Къде е Маги?" трябвало да се казва "Къде е Бети?", но заради Варна го сменили на "Къде е Маги?", щот "Къдеибети" звучало двусмислено...

@17_5O: Възмутени от постъпката на тримата цигани, български родолюбци търсиха в уикипедия кои са двамата царе от снимката.

@thundererRS: Надпис на входа на китайски родилен дом: "СТИГА!"

@svesten: Нашето момче целия в татуси, майка му му вика "как си се нашарил като селска спирка с некролози"

@puhkavo_keks4e: Жената е като живия плет - ако не я поддържаш редовно ще стигне до съседа..

@batemisho: Феликс счупи ли рекорда на Стефка Костадинова?

@k_gery: Между приятели : - Как се чувстваш? - Като дамска превръзка! - ????? - Мястото е супер , ама времето е кофти!

@aleksvelinov: В София метрото наистина има една линия на кръст ....

@mushabusha: Апострофите са надрусани запетайки.

@Rokcafella: Клиентът има три права - да плаща, да чака и да страда.

@gminchev: Защо всички очакват Исус да се върне? Разпнат е на кръст, а не на бумеранг

@IvoDimitrovBG: Индиецът, станал баща на 96 години. Последовател на Шива, с една дума - шиваняк.

@80lvlPaladin: Я ми разкажи какви са нещастници всичките ти бивши, че да знам като се преебат нещата между нас как ще ме нареждаш пред бъдещия ти,биач

@__Mystery____: - Ще спреш ли, да се задяваш, най-после? - Ами, помогни да го вдяна де!

@guvedu: Македонската версия на "Къде е Маги" ще се казва "Дека е Маки"

@spanak: Абе немски, произведени в най-източната част на Германия, съвсем близо до най-западната на Китай!

@dzver: Нещо шумно прелетя над блока ми. Голф ли беше или самолет?

@pavelnik: Влизат Б.Б и Цв.Цв. в аптеката: - Два капута. Аптекарят: - Виждам. А нещо ще искате ли? ;-)))))

@peter_sl: Разбирателството е да правиш каквото ти казвам.

@withCream: Всяка жена трябва да има малка черна рокля! Аз имам... и тя наистина ми е малка.

@roccobar0c0: Секс по телефона за садомазохисти: "Бавно свалям от крака си вълчия капан..."

@kompleksarka: До преди малко бях в Студентски град. Хитът на вечерта е "Love unlimited" на Софи Маринова.

@DirtyCluster: Това да разплиташ слушалки на iPhone, докато шофираш е като да наредиш Рубик със затворени очи...

@bai_tosho: на нищо руско не се качвам освен на рускиня и ако изпия 5 ракии на дефорсиран дванайсетак, ясно ли ти е старо рокендрол куче такова

@Sugarfree__: Не само, че Феликс е македонец, но и Стратосферата е македонска територия.

@4alga: Преди имах персийска котка и проскубан килим. Сега имам проскубана котка и персийски килим.

@therealgenadi: След като се изпикая върху сграда, някъде дълбоко в мозъка си знам, че тя става моя. Народно събрание и Ал. Нефски например.

@k_gery: Питат Радио Ереван: -Как може да се преживее кризата? -С помощта на правилно подбрани антидепресанти. -По точно? -Пари,имоти,злато,диаманти.

@bozhobg: През 80-те е имало дело срещу Г.Парцалев - обвинен, че е гей. В залата той станал и казал "Всичката работа оправихте, та до моя гъз опряхте"

Няма коментари:

Публикуване на коментар