петък, 12 октомври 2012 г.

Най-смешното от Туитър 66

@svetlinco: Най-безсмисленото нещо: На път към баба ти да си вземеш нещо за хапване...

@k_gery: ''Ако една жена се смее на вашите шеги, то значи сте намерили "Хи -хи" точката и вече може да търсите G точката.''

@batemisho: Има пералня в кухнята, а ми се смее на тостера в банята...

@_gradinko: Е как може да не повозите Де Ниро и Траволта на метрото!?

@GreenLSK: Полицаите ме питаха "С кой живееш", аз им казвам "С котката ми" и Упи се подава до вратата и измяуква авторитетно :)

@taralezh: „Истинските недоразумения се размножават чрез клетъчно деление. Ядрото на грешката се дели и се пораждат нови недоразумения.“ Ерих Кестнер

@svetlinco: Мечтата на пернишкият джедай - винкел с диоди

@Firobg: Скоро прочетох, че любовта е химия. Явно затова жена ми ме третира като радиоактивен отпадък.

@slaviVIP: Ако в България въведат данък "свършена работа", в хазната няма да влезе нито една стотинка, понеже народа масово не върши нищо

@Firobg: Роберт Де Ниро: "Има четири вида хора - част от проблема, част от пейзажа, част от решението и Бойко Борисов."

@svetlinco: Нищо не повдига така настроението в офиса сутрин, както няколко таблетки виагра, пуснати в каната с общото кафе.

@readme_bg: Единственият начин алкохолът да ти навреди е ако стъпиш бос върху чашата си - Марк Твен v/E. A.Vidinski

@VentsiBeast: Милиони кюфтета с лютеница ще останат несподелени. Лош фейсбук.

@gnedelchev: хаха, "Ако във Фейсбук впишеш като своя националност "евреин", веднага ти изчезва бутонът Сподели"

@Benita727: "Робърт де Ниро най-после се снима с истински мафиот..."

@veselyak: с какво се занимавате? - оператор на кафе машина

@VikiMincheva: Mомчетата са като тоалетни - или са заети, или са задръстени!

@babailiica: Всичко си има начало и край, само луканката има два края, защото, откъдето и да я започнеш, винаги свършва. #хранаипоговорки #народнамъдрост

@slaviVIP: Който не пие по кръчмите, пие по аптеките!

@svetlinco: И какво?! Ще замените вашият iPhone 4 с iPhone5, само заради половин инч? Дано само и жена ви не мисли по този начин!"

@facefucking_xx: въпросът, който ме мъчи напоследък е дали големият пенис може да компенсира голямата тъпотия?

@kislorot: Аз съм велик маг. Всяка вечер си махам главата.

@milototo: Моля ви, гласувайте Къци Вапцаров да остане в Къщата на Биг Брадър ЗАВИНАГИ!

@decuto: Йода е произвеждал зелена енергия още 70-те

@TweetMinus1: Любов по време на диета

@inedkov: Жените са п*тки ама и мъж п*тка да си не е трудно.

@KarolevVladimir: Начинът да смажеш буржоата (средната класа) е да я смачкаш между воденичните камъни на данъците и инфлацията. #Ленин

@Erbabic: с "кой ми сра в гащите" може да се преведе всяко сутрешно изказване на работа

@puhkavo_keks4e: В Перник няма съграждани, има само съперници

@wannnafly: "видял съм много. и чичо ти гугъл не е видял колкото мен."

@asystolette: Ако гледаш само болдираното в печата, всеки ден пада правителство, започва ядрена война и се случва марксистка революция

@Arsenal_111: Мога ли да Ви говоря на Ти? - Да, разбира се! - Добре, тогава да ТИ е** майката!.

@Cereal___Killer: не мога да си намеря сутиена, с който имам цици и сега единственото нещо, по което ще се познава, че не съм момче, е огромния задник

@christogrozev: Холандските съдии се съотнасят към българските както Оксфорд спрямо техникум "Антон Иванов".

@No_name_No_user: холиуд стереотип. Лоши: араби, руснаци, сърби и прочее от източна европа, латиноси... Добри: американци, евентуално и англичани...

@sonnet146: стига хейтвахте, ами си намерете някой да ви излашка

@marhitektrix: Родните тв продуценти живеят за мига и разполагат само с три инструмента - носталгия, сеир и прекопиране

@thelostologist: снощи тя каза: не искам рутина, искам да ме рутиш

@spanak: Напоследък супер много измами с кинти по интернет, но срещу 39,90лв. ще ви покажа как да ги избягвате!

@bavareca: Аз пък предлагам Кубрат да вземе 5-те милиона, едната половина да ги дари на сираците, а другата на пенсионерите

@svesten: Нашето момче обмисля да пусне обява в сайт за запознанства "млад пияница комарджия търси гадже тенисистка,защото иска да залага на тенис"

@kislorot: И на терена и в живота, Стоичков е свикнал да бие

@AlexanderKatt: Както е казал един много умен човек "Много ме дразнят хора, които постоянно употребяват цитати."

@bai_tosho: зелени кодове, оранжеви кодове, не знам си кви зони, тоз емо чолаков не се ли сеща, че телевизора ми е черно-бял

@BaiKiko: Нобелова награда за физика goes to Бургас

@_gradinko:а Нобел за електротехника ще получи този, който успее да върже въртящия се в гроба си Нобел към динамо

@boiko: Жалко, че Джон и Робърт нямат Туитъри, да се тагнем на снимката.

@therealgenadi: промоция на новия ми туит в БИАД, давам автографи и кристина ибришимова му прави прочит. правя го заради вас, не заради малкото си его

@plamenj: А колко яко би било, ако наистина върнат *само* коня срещу Народно събрание

@_Tpoll_: всички сте еднакво тъпи особено някои

@Coblin_King: "За истинската любов няма граници", каза сърцето. "Има, има!" обади се и ануса.

@lubomirvenkov: Хората са казали, че трябва да се радваш на малките неща. Затова колкото и да е малък, аз му се радвам

@zuckerfro6: В хороскопа ми пише, че днес се очертава романтична среща. Някой мъж няма ли да ме покани бе!?!?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар