събота, 29 септември 2012 г.

Mclaren Tooned - episode 6

ТУК можете да проследите шестия епизод от анимацията на Макларън :)

Ем: Влизайте.А, Господа. Гостът ни е вече тук. Нека днес да няма никакви изцепки
Дженсън: Никога не сме го правили.
Ем: Опитайте се да бъдете сериозни, господа.
Дж: Съжалявам. Просто съм очарован от външния ти вид.
Ем: Малко стил не е излишен.

Кралицата: Официално откривам тунела по аеродинамика!
Ем: Мога ли да Ви представя двамата господа - те са шампиони! Дженсън Бътън и Люис Хамилтън!

Люис: Защо аз трябва да държа обдухвателя?
Дж: Отпусни се, бро.
Ем: А сега, ваше величество, да ви представим малка демонстрация. Това са техническите данни.
Кр: Може ли да проследя как е на пълни обороти?
Ем: Мм, о, да... да!

Дж: Махни се от носа ми, човече.
Кр: А може ли да видя как работи ДиАрЕс оттук?
Ем:Да.
...
Ем: Не сега, Терънс!!!Не виждаш ли, че съм зает?
Кр: Какво стана с двамата симпатични господа?
Ем:Ааа! Извинете ме за момент. О, господи... пак се случва...

Л: Какво по ...
Кр: А, господа.  Професора ми направи една вълнуваща демонстрация.
Дж: О, така ли. Сигурен съм, че ще иска да продължи.
Л: Ваше величество, бихте ли...
Кр: О, благодаря!
Дж: Не се срамувайте. Дайте газ.
Л: Това стига, милейди.





Няма коментари:

Публикуване на коментар