вторник, 25 септември 2012 г.

Сарказмът на Чандлър

Чандлър: Добре ли си?
Рос: Не мога да повярвам, че сте правили секс в съня й. 
Чандлър: Съжалявам, беше само веднъж, бях много пиян и в нечие друго подсъзнание.


Джоуи: Някакво момиче е изяло Моника!
Моника: Млъкни, камерата прибавя 5 килограма.
Чандлър: И с колко камери са те снимали?


Джил Гудейкър: Искаш ли да се обадиш на някого?
Чандлър: Да, на около 300 момчета, с който бях в гимназията!


"Мразя, когато трябва да скъсам с някоя. Говорите си, тя няма абсолютно никаква представа какво следва и после идва ужасния неловък момент, в който й подаваш бележката. После се опитваш да излезеш от заведението, преди да я е прочела..."


Чандлър: Кадифеното зайче беше кафяво и бяло.
Моника: Избора за костюм беше или розово зайче, или никакво зайче.
Чандлър: Никакво зайче! ВИНАГИ НИКАКВО ЗАЙЧЕ!!!


Джоуи: Какво да правя, да спя ли с продуцентката, за да ми даде ролята?
Чандлър: Виж, според мен получаваш работата и освен това ще правиш секс. Хвърли един дебеланко и дърво и имаш Коледа!


Чандлър: Рейчъл все още е разстроена, защото видях бомбите й.
Рос: Какво си правил, че да видиш бомбите й?
Чандлър: Беше случайно, не съм стоял на покрива отсреща с телескоп и кутия понички.


„Рейч, не ме бива в даването на съвети. Мога ли да те заинтригувам със саркастичен коментар?“


„Добре, деца, трябва да отивам на работа. Ако не въведа тези номера... няма да има голяма разлика.“


Фийби: Защо Еди мисли, че си убил рибката му?
Чандлър: Защото, Фийби, понякога, след като правиш секс..., трябва да убиеш рибка.


Рос: Не знам какво да правя. Какво да направя? Това е същински кошмар!
Чандлър: О, знам, сигурно ти е толкова трудно. „О, не, две жени ме обичат. И двете са страхотни и секси. Портфейлът ми не побира петдесеттачките ми И ДИАМАНТЕНИТЕ МИ ОБУВКИ МИ СТЯГАТ!“.


Рейчъл: Не разбирам мъжете. Аз никога не бих поздравила Моника за вкусна яхния като й стисна едната гърда.
Чандлър: Да, за наистина чудесна яхния трябва да си сложиш главата между тях.


Рос: Докато бях под душа, усетих нещо...
Чандлър: Нещо като кихане, ама по-хубаво?


Фийби: Момчета, разбирате ли нещо от пиленца?
Чандлър: От птици? Не. От жени?! Нее...


Моника: Ами, ако Джоуи види във вестника, че Естел е починала?
Чандлър: Освен ако Снупи не го обяви, мисля, че сме ОК.


Моника: Направи още пет коремни и ще ти покажа гърдите си.
Чандлър: 1, 2, 2 и половина... Добре, покажи ми само едната!


„Винаги е по-добре да излъжеш, вместо да проведеш сложния разговор.“


Моника: Чандлър, ти си виновен, с твоите тъпи шеги.
Чандлър: Моника, може би ти си ги отблъснала с въпросите си.
Моника: Какво им беше на въпросите ми?
Чандлър: Невероятното количество, все едно летиш с Гатанката!
Моника: Това друга шега ли беше?
Чандлър: Това друг въпрос ли беше? 


Моника: Това не е среща. Просто двама души, които излизат и после не правят секс.
Чандлър: На мен ми звучи като среща.

Няма коментари:

Публикуване на коментар