четвъртък, 6 септември 2012 г.

Най-смешното от Туитър 61

@vasil_bogdanov: Хем сърби, хем боли:"Не че не харесвам живота у нас, просто мисля по-глобално и не искам да отгледам детето си тук“- Мира Колева пред GRAZIA

@varnasummer: Още дядото на Фидосова - старият мъдър Буда й предрекъл щастливо бъдеще.

@svetlinco: Какво е улица? Пътят от домашния компютър към служебния.

@veselyak: Баба Илийца взела кола. Водка с кола.

@bozhobg: beer o'clock = ракиено време

@kislorot: Сега разбирам, че Фиат имат модел, който се казва фРемонт (Freemont). Гениално за българския пазар.

@fitkata: Всяка жена може да направи салата, шапка и скандал от нищо!

@zashto: "от 10 минути те наблюдавам как половин час нищо не правиш"

@k_gery: Куче погледнало коледната елха и казало: - Ее, най-накрая да пуснат осветлението в тоалетната.

@kalisto5: "Понеделник, вторник, ПЕТЪК, СЪБОТА, НЕДЕЛЯ, СЪБОТА, НЕДЕЛЯ" -ми е тази седмица.

@k_gery: - Тате, а вярно ли е, че в някои източни държави, младоженецът не познава жена си преди сватбата? - Това е във всички държави, сине...

@slavipz: Абе, от кога почваме да хейтим съединението?

@mkjadee: най-добрата ми приятелка винаги ме разбира и утешава. Живее в портмонето ми и има 4 цифров пин код

@voxybg: "Мечтите са за бедните, парите са за богатите"

@fitkata: Жените са примитиви, продължават да ловуват с прашки.

@varnasummer: На погребението на Нийл Армстронг по негово желания звучала Степ бай степ на Ню кидс он дъ блок.

@bozhobg: Човек и добре да живее, си сменя gmail-ската парола заради влизане от Китайско IP.

@dilyan_kn: Българин бил поставил световен рекорд по хвърляне на диск. Дискът бил на Веселин Маринов...

@dido_pro: тая седмица е баси яката има само 3 работни дни и в единия от тях нямахме ток ако и утре е такова положението ще пратя в енергото цветя

@k_gery: Кацнали на 1 дърво бухал и менгеме. Бухала казал:-Знаеш ли,че летя по-хубаво от теб? А менгемето отговорило: -Браво,дай да ти стисна ръката!

@Benita727: Хубуу организирате излизане ама поне една резервация да имаше, подранилите да не стърчим кат пишки пред завИдениетУ...

@varnasummer: Откраднат радиоактивен уред >> открит мъртъв, флуоресциращ ром.

@buhtum: "Анонимните в България пуснаха клип с остро предупреждение към Симеон Дянков заради забавянето на изплащането на пенсиите, съобщи Стандарт"

@Roguegater: И не отваряйте в никакъв случай, ако някой звъни на вратата ви! Може да е Наталия Симеонова...

@Firobg: Днес цял ден ме преследват някакви умни мисли.... Но аз съм по-бърз

@batemisho: Любовта на мъжа минава през стомаха и излиза през г**а.

@_Stefanov: Има няколко вида чай - чай ся.... чай малко.... чай тук.... чай там....чай шукарие! via FB

@GeorgiaMocca: Едната ми колежка се казва Ралица (Рали) ... понякога сме сРали понякога не сме... #шегувкамсе

@ssstto: Рейтинга на ЕС беше намален от агенция Мунчу.

@batemisho: Аз съм костилката в черешката на тортата.

@puhkavo_keks4e: Свалка на пернишки - че те тресем като канго асвалт: Д

@aleksvelinov: Аз се чудя защо местните от Созопол са едни такива - намусени, дръпнати, с червени очи. А то половината били вампири ! (via @Вико Петров)

@Karakonjol: Една контрола ме изненада из о'заде!

@Arsenal_111: Днес хванах пералнята да се опитва да ми изяде един чорап - взех и го от устата, преди да го глътне - гадината й с гадина!!!

@Cereal___Killer: точно като реших, че ще уча за изпит шано дилърчето реши да ми прати смс "звера дойде, ела да пробваш"

@IvoDimitrovBG: Да затворим трансферния прозорец с пълна купа пражени кюфтета!

@marhitektrix: Бербатов преминава от твърдо в газообразно състояние

@slavipz: Поздрав за всички мои бивши мастии с песента: "Всичко се връща... само ти недей!"


Няма коментари:

Публикуване на коментар