сряда, 8 август 2012 г.

FF6: London

Последните туитове и статуси от близките 2 седмица на актьорите от "Бързи и Яростни"6

Мишел Родригес:
"След 13 часов снимачен ден в Лондон, мисля, че е време за малко почивка. Но съм любопитна какво очакват феновете да видят в шестата част. Пишете ми"

Тайръс Гибсън:
 "Нали не си мислите, че като сме в Лондон само ще снимаме?! ;D Ще има басейни, частни партита и много шум."

Пол Уокър:
"Първия ми ден в снимки на Бързи и Яростни 6 е в ход. Вълнувате ли се толкова, колкото и аз?"

Тайръс Гибсън:
 "Снимам филм в Европа. Това е нереално!"
 Пол Уокър:
Готов ли си да го направим, Рийс?
 Тайръс Гибсън:
Роман и Браян се завръщат!!! Но първо закуска с Дуейн и Пол ;)

 Пол Уокър:
Tъкмо завърших бой-сцена между мен и затворници. Много е яко!

Джъстин Лин, режисьор :
"2 сутринта е и ставам за снимачен ден на Бързи и Яростни 6. Някой сцени трябва да са призори :)"

Мишел Родригес:
"Работата в Лондон по шестите бързи и яростни продължава. Сигурна съм, че ако знаехте сценария, нямаше да издържите до другото лято :)"  

Вин Дизел: 
"Лондон, вече всички сме тук! Работата започна с пълна пара. Ще бъде страхотно!"
Сунг Канг:
"Първата ми седмица от както снимаме филма е приключена. Радвам се, че се виждам с "бързото" семейство отново :)"
Джо Таслим:
"Здравейте! Тук, в Лондон, всичко е страхотно! Всички актьори са страшно дружелюбни, приятелски настроени и готини! Оказва се, вече съм голям фен на Джина Карано и Мишел Родригес. Не знаете какви неща правят те двете. До скоро :)"

Тайръс Гибсън:
"Не мога да заспя, а след 3 часа имам да снимам куп сцени... 8 часа разлика Ел Ей-Лондон...."

Мишел Родригес:
"Вин наблюдава снимачния процес в Бентуотърс Парк, Лондон:"
Вин Дизел:
"Това ще ви хареса : 'Само защото си обучен за нещо, не означава, че си готов за него. В крайна сметка, кой е готов да се сблъска с любовта...която е смятал, че е изгубил завинаги.' Дом. "

Вин Дизел:
"Филмовата ми кариера започна тук в Лондон със снимките на "Спасяването на редник Раян", а сега снимаме "Бързи и яростни "6 по време на Олимпийските игри. Никога не съм си го представял :)"

Пол Уокър:
"Изключително съм щастлив да снимам шестите "бързи и яростни" с целия актьорски екип!"

Тайръс Гибсън:
"Обичам го този Лудакрис! Радвам се, че е в шестата част като Тех! И всичко, което правим по цял ден е да се смеем "

Вин Дизел:
"Мишел в паузата между снимките днес":

Няма коментари:

Публикуване на коментар