четвъртък, 23 август 2012 г.

FF6: London (2)

 Втора порция от туитове и публикации на хората от "Бързи и Яростни 6", които съм събрала от последните седмици.
 ------------------------------------------------------------
Джъстин Лин (режисьор):
"Крис Пол от американския баскетболен отбор ни посети по време на снимките на филма. Винаги е добре когато до теб има олимпийци"

Пол Уокър:
"След като ги бих на баскетболни забивки, Лудакрис и Тайръс се скатаха за уикенда. Е, момчета, приятен уикенд. Аз мисля да погледам Олимпийските игри през почивните дни"

Мишел Родригес:
"Вижте какво се появи докато снимахме днес в Лондон. :) "
Нийл Мориц (продуцент):
"Вече пратихме известие на кмета Борис Джонсън, но искам официално да съобщя на всички жители на Рендълсхам резиденция за плановете ни относно снимките на това място. Възнамеряваме да снимаме през нощите на делничните дни до 24 август.  Екшъна ни се изразява в използването на коли със силни двигатели, а в нощите на 20-ти и 21-ви август ще използваме хеликоптери. Ще има и звук от стрелящи оръжия.  Искаме предварително да се извиним на всички около Бентуотърс парк в Рендълсхам резиденция ако нарушим тяхното спокойствие. Сигурни сме, че след като видите резултата другото лято ще знаете, че си е заслужавало." 

Гал Гадот:
 "Дъщеря ми Алма докосна Холивуд :)"
Тайръс Гибсън:
"По дяволите, бива ме и като режисьор. Пази се, Лин :D "
Скалата:
"Красавицата и звяра". Аз и моя партньор във филма Джина Карано.
Джо Таслим:
"Аз и Сунг :)"
Тайръс Гибсън:
"Предстои ми чудесен кастинг. Ще избирам модели. Дааа, свързано е с Роман Пиърс"

Гал Гадот:
"Аз и моят малък приятел"

Пол Уокър:
"Ден 17 на снимки от общо 80. Благодаря на Тайръс, Лудакрис, Гал и Сунг за разбиващия ден!" 

Тайръс Гибсън:
"На снимки на Бързи и яростни 6 в Лондон.... Туко-що почуках на вратата на Скалата , за да го питам дали иска да играем на канадска борба. Съгласи се"

 Пол Уокър:
"Обичам ви, Гал, Сунг, Тайръс, Лудакрис и Мишел!"

Гал Гадот:
"Не се замесвай с нас"
 Мишел Родригес:
"С Тайръс стигнахме до извода, че така закачени снимките са за като полицейско издирване"
 Сунг Канг:
"Още един страхотен ден по време на снимки"
 Сунг Канг:
"Pppppppp"
Вин Дизел:
"Чувствам се благословен с тези хора. Може да видиш кога актьорите не просто играят, а дават всичко от себе си"


Пол Уокър:
"Филмовата ми жена-Джордана Брустър днес напусна снимките на шестата част :) Успех с "Далас". Ще се видим през октомври."

Лудакрис:
"По нищо не отстъпвам на Скалата"
 Тайръс Гибсън:
"Цял ден чукам на вратата на моторхоума на Скалата, но той не отваря. Виках, виках... няма и помен от скали.:D"
 Пол Уокър:
"Това е защото е бил с всичките си 12 охранители - все бивши служители на спец частите, въоръжени с балистични ракети :D"
Дуейн Джонсън-Скалата:
"Звучите много наперени когато ме няма"

Няма коментари:

Публикуване на коментар