четвъртък, 9 август 2012 г.

Говори Вин Дизел

статия на Мат ДеДжонованс

След като Вин Дизел разби всички боксофиси с петата част на сагата "Бързи и Яростни", Дизел събра екипът, за да направят и шестата част.
В един бар сме и сядаме да поговорим. Той е спокоен, усмихнат. Явно ще се получи добър разговор.
На въпроса как се чувства, той не се поколебава в отговора си "Пълен съм с енергия. Щастлив човек съм - имам прекрасно семейство и ми предстоят снимки. Обичам професията си и затова се вълнувам всеки път когато започна нещо. Всичко около филма върви по план. За петата част знаех, че ще създаде голям фурор, но не очаквах и такава икономическа възвращаемост. Като процудент, няма как да не обърна внимание на това. Наистина се усещам като част от проекта "Бързи и Яростни", защото това вече е повече от филм."

Питам го как ще си обясни факта, че филма е толкова харесван. "Основния мотив във филма е шофирането. И не обикновено шофиране, а такова с пълна скорост. А това е като бонбони за малко дете. Филма е чудесен начин да счупиш всички граници, да си на ръба - нещо, което в реалния свят е незаконно."

Петата част е част за приятелството. Казвам му, че аз не виждам на къде повече може от това, а Вин ми отвръща "Има накъде. Има много още накъде. Чувствам се много комфортно с този екип. Ние сме една група от приятели и аз вече се чувствам като кръстник (смее се).  Не са много филмите, в които съм играл, където братството е така показано. Петата част е филм за приятелството и това колко важно е то. А шестата... тя ще покаже друг вид отношения и разбира се друг вид действия."

Актьорът не се поколебава да разкаже история с един от своите партньори във филма "През 2008, когато снимахме четвъртата част, бях с Пол Уокър когато разбрах, че дъщеря ми се ражда. Когато разбрах, полудях от щастие, а Пол се обърна към мен и ми каза "Знаеш ли, Вин, повечето мъже ще ти кажат да стоиш далече от родилната зала, но не прави тази грешка. Усещането да видиш как се ражда детето ти е невероятно, така че не го пропускай." Благодарение на тази негова препоръка аз отидох при жена си и бях с нея. Ето това е братство".

Добре познат факт е, че Вин Дизел и Пол Уокър имат афинитет един към друг и извън снимачната площадка.  "Пол и аз сме много сходни по характер. Толерантни сме, даваме всичко от себе си, за да се грижим за семействата си и подхождаме със страст в това, което правим. Хората ни питат защо се разбираме толкова добрe, но причината е проста. Това, което изпитвам към моят брак близнак е същото, което изпитвам и към Пол. Той просто ми е брат. "

Вин Дизел ме заинтригува с тези думи. Разбирам, че се разбира добре с всички от филма, но го питам само с Пол Уокър ли имат такива близки приятелски отношения "И с Мишел Родригес. С нея се запознах горе-долу по същото време като с Пол. Знаете, тя е част от оригиналния състав на Бързи и Яростни. Тя е удивителен човек. Не ме е срам да кажа, че е по-умна от мен. Тя е един интелигентен човек, с който можеш да си говориш c часове. Не съм го казвал преди, но тя е кръстница на сина ми - най-малкото ми дете. Тя обожава децата ми. Децата като цяло. От не отдавна живеем в един град. Пълна е  c креативни идеи. Сега се сещам, че постоянно се шегувах като разбрах за първи път, че е диджей. Но когато я чух, върнах всичките си думи назад. Удивително е да слушаш какво прави. Тя просто кара хората да танцуват. Преди 2 години я поканих да покаже на гостите на рожденното ми парти способностите си. Мишел никога няма да ти откаже. Мога да кажа, че "Бързи и Яростни" е благословия - намерих истински приятели, а това е най-важното".

Обръщам темата отново към филмите. Искам да разбера къде ще се заснеме шестата част, какво ще видим в нея и всичко, от което се интересуват феновете "Всички искат да видят най-добрата любовна сцена, както видяха най-добрата бойна сцена в петата част. Но хората в Европа са си романтици. Не знам. Не издавам. Колкото до мястото - имахме няколко предложения за Италия и Хърватия, но се спряхме на Великобритания и Германия. Ще заложим на малко по-друг градски фон. След екзотичните места като Доминикана, Пуерто Рико, Мексико и Бразилия, сега ще вкараме малко повече от модерните градове като Лондон, Глазгоу и Берлин. Някой хора ни обвиниха, че подтикваме младите към безразсъдно шофиране, но аз съм убеден, че аудиторията е достатъчно умна, за да знае кое е измислица."

Няма коментари:

Публикуване на коментар