неделя, 29 юли 2012 г.

Интервю с Мишел Родригес за "Miami Living Magazine"

Статия на Ванеса Паскал

Чувайки името на Мишел Родригес, хората на прима виста се сещат за момичето, което сритва задниците на всички. 

Неделя следобед е и е облачно. Поканила съм Мишел да се срещнем на  Венис бийч. Сядаме в един ресторант, за да поговорим. Не мога да не спомена колко красива е тази жена - свежо усмихнато лице, допълнено от тъмната й коса, която в момента е пусната и всичко това събрано в ръст 1,68. 
Очакваше ме разговор, в който щях да разбера колко бързо остроумие има и каква страст за научаване на нови неща.

Двете решаваме да си поръчаме смокини и бяло сирене чедър на грил и започваме да си говорим за филмите, видео игрите, които озвучава и ако ми позволи за личния й живот.

Подканвам я да започнем с това как вижда героинята си в  Заразно зло: възмездието. "Рейн е възкресена, но е тотална различна - малко милитари, малко по-груба.. тотално различна Рейн. Почакайте до септември и ще видите. Луда работа."

Фен на видео игрите, Мишел озвучава много женски образи в игри с боеве или коли. Разказва ми, че обожава да играе, но не е някой, който би седял 8 часа без да става. Всичко било умерено "Мога да си налагам самоконтрол. За много неща"

Когато ще четете това списание, Мишел ще е вече в Обединеното кралство, но сега аз я питам какво ознчава  това пътуване за нея "Боже, обожавам Бързи и Яростни. Ще излъжа ако кажа, че кариерата ми не тръгна в повратна точка след него. Харесвам всички филми, в които съм играла, но този е някак по-различен. Когато ме избраха за филма преди 12 години, тъкмо бях изгряла с Боксьорката. Разказвана история е как Вин Дизел ме видял в първия ми филм и ме извикал, защото си ме представил как ще изиграя негова приятелка. Бях на 22 и бях страшно развълнувана. Когато за пръв път го видях, тръгнах нервно към него - той вече беше изградено име в Холивуд и му казах "Виж сега, имам книжка отскоро, не съм играла досега на зелен екран, но не ме е страх от камерите", а Вин ме погледна и ми каза нещо от сорта "Знам, че ще се справиш. Затова си тук".

Чудя се коя роля никога не би приела. Мишел не се замисля в отговора си и казва, че не би се съгласила да се развява само по гащички в някой филм. Визира "Мачете", където една от актрисите се разхожда точно така. Не се хвърля туко така в ролите си. "Не мога да си се представя, че ще изиграя нечия приятелка, която е на екрана, само за да присъства в леглото. Или нещо от сорта да казвам на някой "Обичам те, не мога да живея без теб, бла, бла... блякс. Бога ми, не."

Хората около Мишел я познават като интелигентен човек. Разговаряме за сценариите. Мишел е на мнение, че 95% от сценаристите са мъже и поне 65% от тях не пишат за силните жени - жени, които скачат с парашути, жени, които правят невъзможни неща, за каскадьорки... според нея, те подценяват това, което могат да направят актрисите. "Време е да поставят жената на пиедестал. Не са го правили толкова години. Да я изкарат от къщата и да я вкарат  в окото на бурята".

Омръзнало й е да убиват героините. В Мачете обаче налага своето мнение "Когато разбрах, че и там ще ме убият, не се сдържах и ги попитах какъв им е проблема. Че не могат да вкарват страхотен образ като героинята ми и след това да я убият. Послушаха ме и пренаписаха историята на героинята ми".

Както си говорим я питам дали е феминист "И още питаш" отвръща ми тя. "Но не ме разбирайте погрешно - обичам мъжете. Може би защото на повече от едно място споделих, че съм феминист ме изкараха едва ли не лезбийка. Не се обиждам от това, но просто не е истина. Харесвам мъже и ще си остане така."

Понастоящем е сама. Без да споменавам имена я питам дали не е обвързана с мъжа, с който се появи на Оскарите и в Кан (бел.ред. Ал Търки), а тя ми отвръша, че не се среща с никого сега.  Няма време за срещи. Насочила е вниманието си към снимките в Лондон, които ще траят около пет месеца.  "Как една връзка би изтраяла, след като ще съм далече. Трябва да имам някой, който ще ме следва навсякъде. Мъж, който да е готов да го направи. Подчертавам мъж. Не си падам по момчета."

Забелязвам, че Мишел не се притеснява да говори по всякакви теми. Дори когато стана дума за това дали излиза с някой. Малко актриси от Холивуд са като нея.

Преди да стане актриса, Мишел е искала да стане писател. 
"Мисля, че сегашното поколение е такова, че не обръша внимание на нещо, ако не е съпроводено с глас. Няма да погледнат книгата, ако пред тях има филм. За това смятам, че един добър сценарий на филм би свършил добра работа. 
Два от сценариите, които съм написала са одобрени за филми. За единия съм правила проучвания цяла година, за да събера достатъчно факти. Дори ходих на лекар, за да направя съпоставка с моето състояние. Смешно ми e като се сетя как реагира лекаря ми като му разказах. Но в крайна сметка, направих доста добър продукт накрая"

Мишел е с широко отворени очи, но споделя, че й се спи. Тя вече живее в Ню Йорк, а ние сега говорим в Лос Анджелис. Казва, че не е проблем да прелети това разстояние - за нея е важно да спази ангажимента си. "От Ел Ей научих толкова много. Тук завърших колеж, тук се превърнах във възрастен човек, тук разбрах разликата между добро и зло. Трудно е да запазиш достойнството си като жена в този град, но мисля, че успях. Е, не беше толкова трудно за мен, защото аз обичам да дружа с момчета". Разказва ми, че е била свидетел как много хора са затъвали тук "Аз самата бях на ръба. Случвало ми се е да шофирам след като съм пила и веднъж си изпатих от това - арестуваха ме. Сега се питам какво по дяволите съм си мислила, но... не съжалявам. Това ме е направила по-добър човек. Порастнах. И ми пука какво правя. Имах и една забавна случка преди милион години. Бях на 23 и "Бързи и Яростни" беше тотален хит. Карах по Сънсет булевард и ме спряха за превишена скорост. За щастие, полицая беше фен на поредицата и ме пусна. Веднъж и не мен да ми се размине."  На въпроса изгубила ли е приятели след като се е преместила в Голямата ябълка, тя казва, че не е. В Ню Йорк има доста приятели, а и много нейни колеги са там. 

Усмихнато й задавам въпроса готова ли е да е майка "Може би. Представям си се като майка на футболистче. Но мисля, че има да минава още време преди да се случи." 

Станало дума за деца я питам тя какво дете е била "Лудо. Напълно луда. Катерила съм се по камиони и дори съм пътувала върху каросерията."

Завършваме с това, че Джеймс Камерън я е похвалил пред филмовата гилдия. Според него тя е страхотен актьор и би била страхотен сценарист. Самият Камерън определил Мишел като "ходеща енциклопедия".

Няма коментари:

Публикуване на коментар