сряда, 25 юли 2012 г.

Мишел Родригес за завръщането си в "Бързи и Яростни"

Статия на Рик Фос.


Може би най-голямата изненада в "Бързи и Яростни 5" беше сцената след надписите, в която Ева Мендес като Моника показва папка на Скалата (агент Люк) със снимка на Лети - героинята на Мишел Родригес.
Смъртта на Лети беше мотивиращия фактор за Дом Торето в четвъртата част и до последно си мислех, че идеята е била такава - да "убият" и да върнат Лети. Но съм грешал. Самата Мишел Родригес ми каза, че Вин Дизел е този, който й се обадил, за да се върне като Лети.

"Вин се вслуша в хората" - започна да разказва Родригес. Тъкмо я бях хванал след пресконференция на "Заразно зло: възмездието", където героинята й отново е възкресена. - Феновете искаха Лети да се върне. Бяха пратили дори петиция (смее се). Не беше решение на студиото. Навсякъде пишеха "Искаме Лети обратно", "Искаме Лети обратно", "Дом и Лети", "Дом и Лети", "Дом и Лети"... даже има толкова много клипчета в ютуб. Вин беше видял всичко това и се бе обадил на екипа с думите, че са направили грешка с убийството на героинята ми." - питам я, лично ли Вин Дизел й се обадил- "Да, той беше. Вин ми се обажда за две неща - едното е свързано с приятелството, а другото е за да ми направи някое друго предложение.

Снимките на шестата част започнаха преди дни и Родригес споделя, че е доста развълнувана, защото сценария много й харесва и вижда потенциалът, който има филма.

"Страшно съм развълнувана.  Филма е страхотен и ми допада това, че с всяка следваща част става все по-успешен". Той си е блокбастър откъдето и да го погледнете. Да, трудно е заснемането - защото е дълъг процес, но когато си заобиколен от правилните хора, всичко е страхотно."

Подхвърлям, че сега тя  може да се върне във всички филми,в които е убита.

"О, възможно е. В Холивуд съм от 13 години и след като героините ми намериха смъртта си в няколко филма, все по-често сценарисите си казват, че май не е трябвало да ги убиват. Мисля, че им вдъхвам нещо специално, което тези хора, разбират по-късно че го е имало (смее се). Аз съм като феникс, човече. ".

Но пък за сметка на това участваш само в касови филми - "Бързи и Яростни", "Специален отряд", "Заразно зло", "Аватар", "Изгубени"....

Като за финал я питам коя е ролята, която винаги е искала да изиграе.

"Винаги съм искала да изиграя някоя арогантна кучка супергерой. (смее се). Мисля, че ще се получи добре"

Няма коментари:

Публикуване на коментар