неделя, 1 юли 2012 г.

Кари Харт приключи с кариерата си на мотокрос рейсър

30 юни беше финала на Екс Геймс за 2012, но също така и за кариерата на Кари Харт като състезател.

Съпругът на американската поп-рок певица Пинк, предварително сподели на своите фенове  и приятели в Туитър, че това е последният форум, на който се състезава.

"Това е - довечера ми е за последно. Не ме разбирайте погрешно, мотокроса винаги ще ми е в кръвта, може би ще продължа да карам, но не и да се състезавам.  Просто времето вече ми се отрази - имал съм толкова много контузии заради карането - счупвания, изкълчвания, милион пъти в гипс.. но, приятели, вече съм твърде стар за това :) . Благодаря на екипа ми, на феновете, спонсорите, цялата индустрия и разбира се, на жена ми! Мисля, че постъпвам правилно"

Пинк също не пропусна да коментира случая  в своята туитър страница.

"Изключително съм горда с Кари - като мъж, съпруг, баща и като атлет! От това печелим само аз и Уилс ;) :D "

Кари Харт започна да се състезава в професионалния  мотокрос през 1998, когато е на 23. Почти 14 години по-късно той приключва с него. Феновете ще запомнят Харт с изключителните състезания и разбира се с това, че той беше първият, който направи задно превъртане с мотокрос мотор. Негова запазена марка си остава и "Харт атаката".

Няма коментари:

Публикуване на коментар