понеделник, 23 юли 2012 г.

Всички говорят за "Бързи и Яростни" 6

Част от актьорите от филма започнаха все по-често да коментират заснемането на филма по профилите си във Фейсбук и Туитър.

Мишел Родригез (чрез туитър):
"От името на екипа зад кадър, имам удоволствието да ви покажа първата избрана кола от кастинга за шестата част. Мерцедес С63. Страхотна е! Дано имам късмета да ми се падне :D"
Люк Еванс (туитър) : Да, ще участвам в Бързи и Яростни 6! И съм готов за екшън!

Тайръс Гибсън (туитър) : Трренирам ! Предстои ми да пробягам 8 мили. Гответе се, Роман Пиърс се завръща!

Дуейн Джонсън (туитър) : Снимка от тренировката ми днес. Е, тренировките за Бързи и яростни 6 официално започнаха във фитнеса
Джъстин Лин /режисьор/ (фейсбук): и снимките за Бързи и Яростни 6 започнаха... днес!
Тайръс Гибсън : Заминах от Америка. Предстоят ми 5 вълнуващи месеца в Европа в заснемането на "Бързи и Яростни 6 ". Първа спирка - Лондон!!!!

Гал Гадот (фейсбук): Съвсем скоро ще яхна мотора на моята героиня! Имам толкова енергия, че мога да прекося цяла Европа

Дон Омар (туитър): Туко-що прочетох сценария. Меко казано е, че ви хареса

Мишел Родригес (туитър): Тай на партито за рождения ден на Вин. Този човек е луднал по филма:
Вин Дизел: През 2008 снимахме четвъртата част, наехме един от сценаристите основоположник на сагата - Дейвид Айер, за да сме сигурни в целостта на героите..  Спомням си, че ми каза "Вин, правел съм герои печелили Оскар, но Доминик Торето е най-комплексния персонаж, който някога съм създавал". Време е, приятели, започваме да снимаме шеста част.

И нещо интересно - режисьора на филма Джъстин Лин е бил в България, седмици преди да замине за снимките.

Той е публикувал снимка във фейсбук, на която кара хората да познаят къде е снимана.Но аз няма как да не разпозная кроасана и въобще бг правопис.

Няма коментари:

Публикуване на коментар