петък, 27 юли 2012 г.

Най-смешното от Туитър 58

@nervnata Пих малко, за сметка на това имам махмурлук - световна несправедливост

@kyn4o обнояването ми се състоява постоянно, не го фоствам във пейсбук, имам дислексия, what to do

@wertyusa Tози туит oтговаря на европейските норми и изисквания за качество

@elenko На служебен айпад да те турят като лолпейпа

@azzour как можа тая кристен да изневериа на тоя робърт питам аз

@yo8_s В самия бриф ясно подчертахме, че нашия основен таргет са хората с по две вежди, които имат гласна буква в името си.

@_marimba според бг дублажния превод всички се обиждат на "проклет неудачник"

@Mrs_Yordanova Борис Велчев е като миска. Добре изглежда, хубави неща говори и нищо не прави.

@vencolino Който разбира - пие бира! Който пие бира - подбира. И от жени разбира. :)

@nupoMaH Питам баща ми : - Тате, как е възникнал животът? - Различно, сине. Твоят, например - от проблем с изолацията. U mad, son?

@nupoMaH Днес написах в Гугъл:" Търся работа във България за над 1000 лв." Гугъл изписа: "Може би имахте предвид за над 350 лева"

@kyn4o понякога от старите си туитове правя новите си фейсбук статуси

@stoynoff На всеки 2 години Локо (Пд) фалира, за да може ЦСКА да вземе най-добрите им играчи без пари.

@mkjadee Като сложа 12 см токчета и влезна в заведение всички ме забелязват и се обръщат да ме гледат, щото се пребивам

@nupoMaH Питат еврейските туристи след завръщането им в Израел как са изкарали почивката си в Сл. бряг? - Беше много яко.. Избухнахме си още в рейса!

@DinkaWitch "Мисля, че е много подходящо Slash да има звезда на същата улица, на която един ден Axl Rose ще спи" Чарли Шийн. Велик!

@Saaabina а вие бихте ли уважавали жена, която доброволно за записва в реалити да се бори за Тодор Батков :?

@k_gery Трябва да се измисли бягаща пътечка с вграден лаптоп,и ако неходиш интернетът да неработи.Или ходиш,или няма интернет.Що килограми ще сваля

@nervnata не ми се пие. може би е вирусно.

@milototo "Приятели, много ме напрягате с тоя латински във фейсбук! Пишете на кирилски!"

@A_Forty Ей аре някой да направи първия не-гурме кулинарен блог

@Bamfi станция Хан Кубрат. внимание, вратите се затварят. следваща спирка: Европейски съюз. seriously?

@puhkavo_keks4e Как един мъжки член става легенда? Еми от уста на уста

@asystolette Страницата на Мосад във фейсбук има повече фенове от тази на Хизбула. Конфликтът е приключен.

@azzour youtube ми прекъснаха видеото по средата, за да ме попитат дали искам да си използвам пълното име, вместо псевдонима. #fail

Няма коментари:

Публикуване на коментар