събота, 7 юли 2012 г.

Най-смешното от Туитър 55

@bavareca: Много българи страдат от особена форма на клаустрофобия - не ги е страх от затворени пространства, а ги е страх от затворени кръчми

@_gradinko: при украсата на трансформаторите по Раковска някой нарисувал клошар с корона и текст "И аз съм КРАЛ", но ЧЕЗ заповядали да го заличат

@arhivatora: Няма нищо интересно в "роден в бедно семейство на къра", виж "застрелян седем пъти в битка, защитавайки селото си" е друго.

@Jnk3r: шефа ми каза, че ако още веднъж ме сбарат да играя диабло 3 в офиса ще се озова в jobs.bg

@mitakka: "То верно че красотата иска жертви ама ти си направо мъченица"

@mkarakusheva: Милиарди микроорганизми и бактерии ще се разменят. Днес е Световният ден на целувката или казано накратко - на инфекциозната мононуклеоза.

@kalisto5: Шефът: -Прати ми някой от твоите яки вицове! Служителят: -В момента работя, ще пратя по-късно! Шефът: -Аахаха тоя, беше як! Дай, и друг..

@Emil_Nikolov: :) …а в гардероба гол мъж увит с кожено палто на жена му. -Ти кой си? -Аз съм молец! -Къде си тръгнал с това палто. -А, вкъщи ще си го доям…

@_mitaka_: Цветан Цветанов съобщи че подслушванията за Гласът на България 2012 са започнали.

@mileni_ta: трябваше да сваля нещо.. най-лесното беше сутиена

@dreamkeeper: Потребители на ТЕЦ-Изток, вероятно вече разбрахте, че между 1 и 15.08 няма да имаме топла вода. Нашата част от града ще се казва НЕмогадишу.

@mitakka: Гледам скайповете на работещите хора, по цял ден са в режим "отпочиващ". А вечер ми се оплакват колко много бачкали. Лицемери.

@roccobar0c0: - Докторе, всеки ден ходя до магазина за водка. Шопинг маниак ли съм? .. :D

@5Oml: Кое е общото между протестите за гората и Дарма и Грег ? Убежденията на бащата на Дарма.

@theSOWN: Вътре, вътре, вътре, вътре, вътре, вътре... сухо, сухо, сухо, сухо, сухо, сухо, сухо... Сър Стенли Ройс - бащата на грубия секс! :D :D :D

@nik4o: значиии,не си ли простак,нямаш квалификацията да си шофьор на автобус от градския транспорт!

@gminchev: Продавачките в магазин вече не поздравяват с Добър ден или Добър вечер. В повечето магазини казват "Торбичка", а в Billa - "Billa карта".

@roccobar0c0: ДА ЖИВЕЯТ НЕОБВЪРЗАНИТЕ КАЗА МЪЖЪТ И ЗАСТРЕЛЯ ЖЕНА СИ !!! :D

@veselyak: - Гаджето вчера ми каза, че му било много неприятно да се целуваме, защото пуша.. - .. И ти кво? - Махнах си цигарата от устата..

@milototo: "Трябва да се наредиш на опашка, за да се топнеш в морето"

@fitkata: Ако са ви дошли много гости, които трябва да пренощуват у вас и нямате достатъчно място, вземете повече ракия и те сами ще си намерят място.

@puhkavo_keks4e: На тоалетната хартия в офиса има сърца, смятай за кво се използват сърцата вече...

@ssstto: Днес празник имат МВР и ГЕРБ (3 години управление). По тоя случай мафията ги черпи с 12 тона хашиш.

@dzver: България. Снабдява Европа с имигранти от 681г.

@fake_heal: Самотна съм... Искам да имам компания... Петролна компания!

@twitganda:
"Един съвет към работодателите - организирайте турнир по Solitaire и увoлнете победителите!"

@Benefon_Delta: Ако носиш широк бял панталон, бели обувки и дамска чанта за лаптоп - как да ти викам - АРТ? Нееее - ГЕЙ!

@HighBoltage: Оф, тия чайки бахти кокошкарника!

@batemisho: - Дайте ми в-к Труд. - Мързи ме. Не щете ли в-к Сега? - После...

@Sugarfree__:
"Спускане и преминаване през възвишение,за да стигнеш до финала.Преживяването е за двама." После обяснявай,че става въпрос за водна пързалка

@_gradinko: "Специалисти искат да достигнат до центъра на Земята – до самата й мантия" = селяни искат да достигнат до центъра на София – до самия Люлин

@svetlinco: Знаех, че част от църквата шуми покрай гей-парада, но нямах идея, че протестират срещу него. Мислех, че просто искат да се включат и те.

@barba1ita: С една пенсия кое по-напред - ракия ли, хляб ли, интернет ли да плащам..

Няма коментари:

Публикуване на коментар