четвъртък, 19 юли 2012 г.

Най-горещата фенка на Евро 2012 говори пред бг вестник

Наталия Шивиец е най-горещата сензация на Евро 2012. Божествената полска манененна се появи по трибуните за мача на откриването на домакините срещу Гърция (1:1) и фотоапаратите за-ствяткаха неудържимо. Перфектните й мерки 87-59-89 вече са запечатани на хиляди снимки.
Местните си шушукат, че страната е обхваната от опасна треска - казва се „Наталия". И няма лек.
Заради популярността й по стадионите моментално й сложиха етикета „полската Лариса Рикелме". Но за разлика от парагвайската сексфурия, която позира гола на арената на любимия си „Велес", Шивиец е сложила „катинара" на прелестите си. Поне на стадиона. Иначе е печелила титлите „Мис Бикини Вселена" и „Най-доброто тяло в света", събличала се е за полското и бразилското издание на „Плейбой" и немския „Максим".
През последните 4 години е живяла в Бразилия с играч по плажен футбол. Двамата с Мариус, който е и неин личен мениджър, се прибраха в Полша малко преди Евро 2012.
Покрай мачовете на първенството красавицата намери време и за „Труд”. 

Г-це Шивиец, в Полша бързо ви вкараха в дрехите на Лариса Рикелме. Как се чувствате в тях?
- Сравненията с Лариса не ме дразнят, тя е много красива жена. Аз обаче не бих се разсъблякла на трибуните, въпреки че доста фотографи ми правеха знак да си вдигна блузката, докато ме снимаха. Не го направих, защото това би било търсене на евтина слава. Пък и не е уместно на стадиона, има малки дечица.
- Държавата е луда по вас...
- Това не ми пречи, даже напротив! Наскоро се прибрахме с Мариус от Бразилия, затова се бях отдалечила от местната сцена. Но искам хората да разберат, че съм като тях, а не някоя префърцунена кукла.
- Очаквахте ли този бум на треската „Наталия"?
- Не, но му се наслаждавам. Дано боледуването да не е тежко (смее се). Преди мача с Гърция нямах фланелка на Полша и отидох в магазина на един приятел. Тогава той ми подари червена тениска с герба на страната, която беше доста предизвикателна. И когато седнах на трибуната, всички се натрупаха да ме снимат. Въобще не си дадох сметка какъв фурор съм предизвикала. На почивката ми се обади сестра ми Малина и ми каза, че съм навсякъде в интернет.
- Кой отбор подкрепяте на Евро 2012?
- Португалия, който отпадна много нещастно. Яд ме е на треньора Пауло Бенто, защото обърка тактиката при дузпите. Моят любимец Кристиано Роналдо трябваше да бие по-рано. Обожавам Кристиано. По принцип съм фенка на „Барса", но когато играят срещу „Реал", викам за мадридчани. Заради него.
- Познавате ли го?
- Не! И съм много тъжна заради това. Бях на Чехия -Португалия, но не успях да се запозная с Кристиано. Но не е късно! Започне ли сезонът в Испания, ще отида на няколко мача на Реал. Сигурна съм, че ако го срещна, имам голям шанс да го сваля. (Тук приятелят й Мариус, който седи до нея, се усмихва дяволито. Затова се налага обяснение – б.р.). Той (за Мариус) не е ревнив и знае, че каквото и да стане, ще се върна при него.
- Какъв е твоят секси топ 3 на Евро 2012?
- Роналдо няма никаква конкуренция! После бих сложила Нани и Рикардо Куарешма. Избирам само португалци, защото ми харесва излъчването им, тъмната им кожа. Подобни са на испанците, но имат по-гореща кръв.
- Какво спечелихте от Евро 2012?
- Страхотни приятелства и много изгодни рекламни договори. Само преди 3 дни подписах контракт и станах лице на една енергийна напитка. В центъра на Варшава вече има билбордове с лика ми. Не мога да ви кажа за колко пари е, но от сутрин до вечер бележникът на Мариуш е пълен със заявки за срещи и интервюта. Имам предложение от бразилска телевизия да водя риалити шоу през септември и вероятно ще приема.
- Били ли сте някога в България?
- Не, но искам да отида на почивка там. Всичките ми приятели казват, че на море трябва да се ходи или в България, или в Хърватин. Тази година явно няма да успея, но догодина имам твърдото намерение да посетя родината ви.
- Познавате ли някой роден футболист?
- Лично не, но си падам по Цветан Генков. Играе във „Висла" и е много хубав мъж, особено когато е леко брадясал. А той обича да ходи така...
- А чували ли сте за Димитър Бербатов?
- Не, никога. Кой е той?
- Голямата звезда на българския футбол в момента. Нападател е на „Манчестър Юнайтед".
- Ооо, чакайте малко! (Бързо проверява в телефона си как изглежда - б. р.) Майчице, какви хубави сини очи. Веднага трябва да се запозная с него!

Няма коментари:

Публикуване на коментар