вторник, 3 юли 2012 г.

Дневника на един безработен 2 :D

ден 31: дни на повишена обща култура - кенеди първо е прострелян в гърлото и след това му пръсват черепа, има и трети изстрел.

ден 32:  вечерната емисия на бтв "семейство ейжъни разпорени от бакшиш защото отказали предложението за помощ на млад мъж"

ден 33: започва сериозно да ми става тъпо.

ден 34: пускам все по-скандални кандидатури за работни места. следващата ми кандидатура ще бъде снимка по бельо с надпис HIRE ME

ден 35: загубих два follower-а сигурно и на тях им е писнало вече. наемете ме бе!

ден 36: разширявам работния сърч и към други държави. вече мога да се чувствам преебан на повече от един фронт.

ден 37: понеже нямам друга работа, тръгнах да помагам на едни жени да си качат бебешката количка по стълбите и си сецнах кръста

ден 38: днес трябваше да стана рано. забравил съм как се настройва алармата на телефона.

ден 39: ходих при стар циганин да ми оправи кръста. беше мн езическо и очаквах да ме черпи мескалин

ден 40: пуснаха ни кабелна, заспах пред телевизора и после се стреснах щото мислех че не съм вкъщи а някъде където има кабелна

ден 41: станах рано за да гледам кабелна

ден 42: имам интервю след 3 часа, а мога да говоря единствено за кабелна. дано ме питат дали гледам кабелна.

ден 43: баси, за два месеца нито една оферта, а за последните два дни имам три.

ден 44: чистя от скука и гузна съвест

ден 45: направих си салата защото мислех че имам останала ракия. сега трябва да я ям с йегер

ден 46: искам да лежа и да гледам кабелна но ако не я платя днес ще ни резнат но ме мързи да ида щото лежа и гледам кабелна

ден 47: е тъпият епизод от поредицата в който сценаристите ги е мързяло и има само ретроспекции и спомени от офиса

ден 48: поредният вълнуващ ден вкъщи ден 48: поредният вълнуващ ден вкъщи

ден 49: в момента ям праз. така или иначе нямам причина да излизам от вкъщи.

ден 50: животът продължава. звъннаха ми за 40мин видео интервю с гибралтар. добре че не е днес щото още съм така от снощи :О

ден 51: спя на пресекулки върху раницата с багажа

ден 52: избягах от сеизмична София и ходих на Спасовден в Баланово. дадох си сметка че не мога да играя хоро

ден 53: котката ми е spawnала 6 зерглина, 2 са запазени, 4 са свободни и много готини. ще ви ги покажа вдругиден

ден 54: има реална възможност да прекратя сериала след около седмица. няма да ходя в гибралтар обаче

ден 55: една година след дипломирането отварям университетската поща и продължава да ме облива студена пот докато зарежда

ден 56: бахти пратете ми линк за работещ фърмуер за canon 350d компа не го разпознава а в нета всичко е троянци

ден 57: днес за пръв път от 2 месеца насам поздравих непознат човек извън вкъщи с думите "добро утро"

ден 58: донесох си коте да ми седи на рутера по цял ден, но май няма да мога да го задържа.ден

ден 59: намерих дом на котката за една вечер за да мога да изляза до магазина без да се притеснявам че ще запали къщата.

ден 60: осми пореден ден си мисля че е вторник

TO BE CONTINUED...

Няма коментари:

Публикуване на коментар