четвъртък, 28 юни 2012 г.

Дневника на един безработен :D

ден 1: отидох до магазина и осъзнах че не съм виждал квартала по светло от месеци

ден 2: отказвам цигарите, защото са в другата стая.

ден 3: обмислям дали пак да не си направя фейсбук.

ден 4: събудиха ме в 3:20 с обаждане за интервю утре. чудя се дали да отида или да стоя вкъщи и да рефрешвам редит.

ден 5: трескаво се подготвям за интервюто с кафе и цигара в тоалетната. Успешният кандидат трябва и да се обръсне.

ден 6: какво е най-лошото нещо, което може да ми се случи ако работя в Горубляне?

ден 7: докато бях на работа не можех да се излежавам заради графика. сега не мога да се излежавам заради хубавото време

ден 8: damn you, Facebook

ден 9: стигнах до оная част на Grim Fandango дето забива.

ден 10: една цигара време ми трябваше да открия, че съм дигитална нинджа. егати теста, щом аз го реших.

ден 11: днес спряха тока заради неплатени сметки

ден 12: второ интервю. отказах да напусна сградата ако не ме наемат. ток имам да плащам все пак.

ден 13: продавам лични вещи на безценица, готини са. canon 30D за 50 лева. сметката за тока е 300.

ден 14: направих си фейсбук но продължавам да имам тонове свободно време. къде ходят модерните хора в четвъртък вечер?

ден 15: счупих панта и вече имам солидна причина да изляза по магазините. къде в София предлагат части за ThinkPad?

ден 16: липсва ми чувството да съм експлоатиран за ниска заплата в понеделник следобед.

ден 17: станах рано, пих кафе. чакам да ми звъннат с резултати от едно интервю, междувременно ми спират телефона.

ден 18: не можем да се организираме за футбол вече втора седмица. в момента в които започна работа, всички ще са на линия

ден 19: изгоря ми матрицата на дисплея, отворих я от скука. LCD дисплеите се правят от магически чуждопланетни материали.

ден 20: втори ден съм смаян от нещата които намерих в LCD дисплея, не мога да спра да ги гледам и да отида да взема нов.

ден 21: и машинката ми за подстригване изгоря.

ден 22: слагам марковите дънки лапам парламент цигара и отивам с gangsta lean до стария офис за заплата

ден 23: имам 20 лева и не се страхувам да ги похарча във влайкова довечера.

ден 24: пантите и новия капак пристигнаха. тоя компютър ми излезе златен

ден 25: какво казал Джизъс като го сваляли от кръста? "ПЪРВО КРАКАТА!!!"

ден 26: да помогнем на myself в борбата със сънната болест!

ден 27: ретуитни това ако си на работа, а искаш да си в леглото!

ден 28: Лондон се обади, иска си климата обратно

ден 29: някой от вас връщал ли е стоки в Техномаркет в 7-дневния срок? има ли някакви тайни трикове?

ден 30: трийсет работни дни по-късно вече искам това да свърши. вземете ме на каквато и да е работа, много съм кадърен.

TO BE CONTINUED....

Няма коментари:

Публикуване на коментар