петък, 22 юни 2012 г.

Най-смешното от Туитър 53

@Firobg: Който се съмнява, че мълчанието е злато..., той не е имал истинска тъща!

@ssstto: Правителството смята, че за да бъдат завършени магистралите до изборите рождения ден на Бойко трябва да се празнува по 5-10 пъти в годината.

@ju: Разказах ли ви "The Curious Case of колегата дето си сваля писмата от пощата, архивира ги и ги трие"? WHY?

@iapostolov: Петък е, купете си презервативи от по-рано, за да не се чудите после коя е най-близката денонощна аптека!

@decuto: Някои хора казват, че съм ужасен човек, но не е истина. Аз имам сърце на младо момче — в буркан на бюрото ми. /Стивън Кинг/

@svesten: Съдът бил във ваканция от 15.07 до 15.09..Питам адвоката "Не е ли много?" Той: "Така е по-добре,иначе съдиите ще са криви и ще те прецакат"

@azzour: "Буковски: Най-силните хора са най-самотни" - такива неща се публикуват, за да успокоят хората, че да си сам с котките си е нормално. 

@Firobg: Петък е - през деня се очакват температурни рекорди, а през нощта - алкохолни...


@TayaTheCreator: Намерих кучето да спи в душ-кабината.. Не ми е било явно само на мен горещо снощи

@Xapko: Вече не само е лято, но е и петък!

@80lvlPaladin: Животът е вода а водата е основна съставка на бирата.Щом са почувствали нужда да ъпгрейднат Живота копеле,защо не пиеш постоянно

@troikashow: По какви поводи ходите без бельо през лятото - по официални, в ежедневието, настройва ме палаво...

@4nepa: Един ден като умра ми пуснете алармата от Нокията. Гаранция съм станал.

@batevera: Видях розов Голф. Какво е следващото? Винкел с тигрова щампа?

@soregashij: Ей, тия комшии можеха малко по-бърз нет да си сложат :D

@4nepa: Некви приятели спрели полицай и помолили да ги упъти, а той казал "Не знам момчета, аз само глобявам и бия по протести"

@mushabusha: На плажа все си мисля, че съм като в клипа на "Ти" на Нина Николина. А приятелите ми казват, че съм като мокър пекинез, който бяга от гущер.

@VentsiBeats: Гаджето ми вдигна скандал днеска що не съм й се обадил цял ден. Вероятно си мисли, че утре няма да тръгна към морето без нея. Каква заблуда.

@4nepa: Роди ме майко к*рва, па ме хвърли на сепаре в БИАД.

@Firobg: Google е точно като жена ми... Дава ми десетина различни предложения, още преди да съм довършил и половината изречение.

@barba1ita: Довечера Роналдо и секс няма да прави, да не му се разваля серията от греди.

@milototo: Задръстване - където човек за човека е педал.

@IvanBedrov: Как се нарича държава, в която две телевизии предават на живо мача на любителския отбор на министър-председателя?

@Artistify: "Тя беше много добре сложена.Само лявата й ръка се подаваше от куфара."


@roccobar0c0: депутат нахълтва в парламента и пита един от служителите: - Почнаха ли вече? - Почнаха!Влизайте,но тихичко! - А! Що! Всички ли заспаха вече?

@plamenkey: Вълка скъсал синджира изкарал новата си резачка от BAUMAX закупена на гарантирано ниска цена и разпорил 3те прасета. @freaklami @freakazki

@svobodenagent: Не си купувам бира за да пия лимонада.

@thundererRS: Две слончета си летели над една река. Едното попитало колко е часа, другото извадило термометър и казало петък.

@niggayouwhitey: От днес вече съм сигурен - алергичен съм към простотия.

@aleksvelinov: Имало цинганска маршрутка, от Факултето до метрото. 50 ст, шофьора няма книжка (via една колежка) #truestory

@jozzefin: Понеделник - джин, вторник - бира, сряда - на работа. Нема ред у тоя живот.

@miami841: Животът е прекрасен ,....стига да си достатъчно извратен да му се наслаждаваш

@NinkoKirilov: Колегата ми е влюбен в Естер! Жегата убива всички нормални клетки...

@oizelle: ехо днес луната е в зодия тапак, здравето ти е на 5 чертички ама акъла на 1. асцендента ви е чичото с шкембето от пазара

@gminchev: Тия "заредени с късмет" снимки на столевки дето ги споделяте във Facebook през работно време, наистина ли ви носят пари? А шефа ви знае ли?

@vasil_bogdanov: Някой знае ли какви дъвки точно дъвче сър Алекс Ф.? Това са определено много яки дъвки!

@IvoDimitrovBG: Ако по стар български обичай "вградим" бригадата на ВиК и ги заровим в дупката след ремонта, това ще ни спаси ли от по-нататъшни аварии?

@Benefon_Delta: Хубавото на тва да си пораснал е че можеш да ядеш колкото сладолед си искаш

@dreamkeeper: Облечена в жълто девойка звъни на вратите и подарява помоционален кен Ариана Радлер. Ако сте се чудили дали ще има в кенчета, now you know.

@renkata23: - Доматите ГМО ли са? - Не, но по-тихо, за да не ги събудиш.

@elenko: Къде бяха протестиращите, когато Устата издаде новия си албум?

@penkofenko: Къде беше @elenko, когато Фантастико пуснаха детското шампанско?

@stoynoff:
Испанците не вкарват голове. Те просто правят пас във вратата

Няма коментари:

Публикуване на коментар