неделя, 17 юни 2012 г.

Най-смешното от Туитър 52

@_Stefanov: - Къде си бе, пaтко заспала? - Аз съм червената шапчица, Вълчо! - Къде ти е тогава шапкаta? - Еййййй, к'ва съм пaтка заспала! 

 @pro01: ох, животът след Стъклен дом е толкова пуст


@king__long: ирландия 89та минута при 4 на 0 публиката им се съдра да пее. ние сме мишки брат. МИШКИ

@ju: Всички чакри ми се отвориха, аз съм геврек

@planMG: понякога искам да дойде едно огромно жълто и усмихнато пикачу и да изяде този град #софия

@Jnk3r: сега разбирам защо на протеста за цените на бензина бяхме 5 човека и 100 патрулки, просто всички са еколози и карат колела

@iapostolov: И защо съборихме мавзолея? Къде ще държим Бойко, когато ни остави след време?


@an_fam: Хубавото на мачовете е, че това е най-дългият период, в който по телевизията няма реклами. Лошото е, че по това време някви се ритат.

@IvanovDimitar: Cтатус: Тази нощ ще спя гол..!!! 666 комара харесват това

@barba1ita: Моля ви се някой да пусне пръскачката и да разреди отбраната на Ейре, щото мача става все по-тегав и СКУЧЕН.

@dido_pro: леле тоя съдия как подпира испанците - спъва ирландци, размахва картони

@pomstar: Влязох в бара. Торес вкара.

@4nepa: продадох си акаунта на дявола за талонче с отстъпка в ИКЕА...

@4nepa: Видях бъдещата си жена от лайвстрийма на орлов мост. Наплю двама полицай, удари един и напсува 8 за 2,5 минути. сладкишче...

@nikcname: препоръчително е да разпознаваш коко динев

@ssstto: На Бойко му се иска и "Цариградско шосе" да е глупакоустойчиво


@guvedu: "Къде отиваш?" "Ше водя кучето да с*рем зад блока." 10 секунди по-късно - "Само кучето ше сер* зад блока."

@IvoSiromahov: Ако пътя ви пресече черна котка, а после черна мишка, черно куче и черна внучка, значи дядото не е извадил ряпа а кабела с високо напрежение

@Jigova: Проумяваш, на какво те научава студентството, когато успееш да заблудиш себе си, че наистина си седнал да учиш.

@aleksvelinov: В България в момента: навън не може да се пие, вътре не може да се пуши. (Поне един дроб да остане на всеки българин!)

@IvoDimitrovBG: Банковата служителка беше разкопчана неочаквано щедро. Аз така или иначе щях да си внеса парите, нямаше нужда...

@DDacata: Ако някога стана шеф на БНТ първото нещо, което ще направя е да повиша Петър Василев, само и само да не коментира повече.

@HighBoltage: Олееее знам танца на дивна!!!!!!

@milototo: Синьото сирене трудно го хващат, ако е с изтекъл срок.

@alek: Браво на bTV, че не отразиха вчерашния протест, но показаха как жена чупи бариера в мол!

@Sugarfree__: - Защо си необвързана, не обичаш ли мъжете? - Абе аз и бира обичам, ама нямам пивоварна.

@king__long: УСИЛЕТЕ ЗВУКА НА РЕКЛАМИТЕ НА 9000% МАЙКА ВИ ДЕБА СЕГА СА МИ ПРЕКАЛЕНО ТИХИ И ОЩЕ НЕ СЪМ УБЕДЕН ДАЛИ ДА СИ КУПУВАМ КОКА КОЛА

Няма коментари:

Публикуване на коментар