неделя, 6 май 2012 г.

Попитай Кими

Нова серия от публикации. Айсмен отговаря на въпроси на фенове в сайта си, а аз специално за вас, ги превеждам тук :)

Кой ти е любимия вкус сладолед?
КР: Нямам някакви определени предпочитания. Ванилия, шоколад, ягода... каквото има.

Как си почиваш след състазание?
КР: Обичам да разпускам с мои близки и приятели. Имам няколко близки приятели в падока, с които си говорим на фински. Обичам да говоря на родния си език. 

Каква беше първата ти кола? Имал ли си Ферари Енцо?
КР: Първата ми кола беше Лада. Беше забавно с нея, защото бях и много млад. Не съм имал Енцо, но сега имам Лотус Евора, което е доста добър компромис.

Каква музика слушаш и кой ти е любимия изпълнител или банда?
КР: Повечето ми любимци са финландски изпълнители. Но много ми харесват Линкин Парк - смятам, че са готини.

Смяташ ли, че е възможно да постигнеп хеттрик (пол позишън+победа+най-бърза обиколка) с този болид на Лотус и къде може да стане това?
КР: Това би било хубаво! След представянето в Бахрейн, съм оптимистично настроен. Победата е много, много близо!!! 

Как ще разбереш ако направиш перфектната обиколка?
КР: Перфектни обиколки има само в сънищата. Можем да направи страхотна обиколка, но винаги може да бъде подобрена. Повярвайте ми. 

Имам информация, че си по-агресивен към двигателя към Ромен Грожан. Как се отразява това на колата?
КР: Натискам педала на газта, както съм го правил през цялата си кариера. Всеки пилот има свой стил на каране. 

Вложил ли си нещо специално в дизайна на каската си?
КР: Има номер 9, което е номера ми в шампионата тази година. Дизайна не се опитва да символизира нищо. Старая се само дизайна да е различен за всеки сезон, за да се знае с кой шлем, коя година съм се състезавал.

Кой е бил най-силния ти съперник във Ф1?
КР: Всички срещу, които съм се състезавал са били конкуренто способни. Уважавам съперниците си, но аз се съсредоточавам върху това, което аз правя. Аз и моя отбор. 

Очаквайте съвсем скоро част 2 :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар