петък, 4 май 2012 г.

Най-смешното от Туитър 45

@MapmuH: Имало едно време...ама вече няма, щото е криза #freakазки

@4nepa: Мечтата ми е един ден да си купя CLS 63 AMG, за да мога да пусна на max Sofi Marinova - Love Unlimited

@Iva_shtekata: не бъди принцеса с кайма, бъди страндженка

@therealgenadi: пак ще се срещнем след 10 години, но ти ще си дебела, и ще имаш деца

@suncho: Жена ми като спи, диша като Дарт Вейдър. Пшшшшш-кххххх. Come to the dark side. Пшшшшш-кххххх.

@bai_tosho: През неделята бeхме на селото. Варихме сапун.Първото правило на Клуба е никой, никога да не говори за Клуба.

@gminchev: - Тебе, Червена Шапчице, не те ли е страх да се разхождаш така сама в гората? - Е защо да ме е страх? Познавам гората, обичам секса...

@k_gery: Шофьор минава на червено с колата. Веднагa го спира жена-катаджия. Той спуска стъклото и пита: - Колко? - Петдесет лева. - Добре, качвай се!

@iapostolov: Ако продължите да сваляте филми безплатно, след Блатечки ще дойде Веско Маринов, ама не да яде, ами да Ви пее!

@GreenLSK: Анимационните герои са с по 4 пръста поради една единствена причина - да не могат да показват среден пръст

@Sugarfree__: Някой ми е изпушил кашето. Сигурно Снууп Дог е разбрал, че съм изтеглила албумите му.

@veselyak: - Започвам война с килограмите! - Виждам, че вече си взела доста пленници..

@therealgenadi: "Всичко, което не е до метрото е провинция" - Хемингуей

@rpurop: Изпреварих ламборгини...в задръстването

@Shifter_: Добро отро!Баси якия ден!Вижте това видео!Вижте какво снимах! Вижте какво си купих!Вижте какво ям!Вижте какво пия!Вижте тоя линк!Лека нощ!

@GeorgiaMocca: Синоптиците са турци - лъжат ви.

@nikcname: "„Пенсионер търси храна" - забавно-развлекателно риалити за пенсионери и Николета Лозанова, като част от журито на "Секс Фак Тор""

@ipwntroIz: Поли Генова и Рафи се взели... ще броят до 100 и обратно

@_gradinko: Да заповяда Блатечки, па барем приятелката най-после измие хладилника

@4nepa: Видях Асен Блатечки да рови в един контейнер в Студентски град. Фърлих му 25 стотинки да си платя за последния му филм, върна ми 10.

@4nepa: - Ти как свали новия ми филм. - казал Асен Блатечки и си подал празната данъчна декларация.

@guvedu: "Папай, папай баклава, с шам фъстък и със боза"

@NinkoKirilov: Уважаеми зрители, днес ще бъде слънчево и тихо, освен ако няма облаци и някоя градушка не ви изкърти черепите. Благодаря.

@murkata: Събудих се в 18:30, нов рекорд. Сега имам всички предпоставки да танцувам цяла нощ #divna

balta__: Шакира, ако беше родена в България, щеше да се казва Шакире и щеше да мята гюбеци в крарталната кръчма.

@svetlinco: От както пуснаха Ариана Радлер, в Перник фантата спре.

@aleksvelinov: - Ева е била щастлива жена - не е имало от кого да ревнува Адам... - Не вярвам, според мен всяка вечер, докато спи, му е брояла ребрата...

@soregashij: Единствената кретенска държава, в която касиерка ще ти се навика, защото не знаеш къде да си ръгнеш билета за метрото.

@suncho: Да дойде Асен Блатечки, и да снима хладилника ми колкото си иска. Аз неговите филми не ги ям.

@aleksvelinov: Женското "Ще съм готова след 15 минути!" е равносилно на мъжкото "Ще съм си в къщи след 15 минути!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар