сряда, 16 май 2012 г.

Проблемите на първия свят 3

Батерията на лаптопа не издържа достатъчно дълго, за да гледам Avatar на Blu-ray, а лятната вила няма електричество!

Националните паркове и резервати са много слабо оборудвани, когато говорим за Wi-Fi сигнал.

Сложих лепенка на палеца си и сега ще трябва да пиша с една ръка!

Време е за сън, а прислужничката още не е оправила леглото ми. Кога ще спя?

Не мога да седна нормално, защото джобът ми е пълен със стотинки, които отказвам да изхарча, за да не си помислят хората, че съм беден!

Много е гадно, че получавам големи чекове, които не мога да депозирам през iPhone-a си!
И двата Киндъл-а нямат батерия. Как ще чета довечера?

Махнаха президентския стол от асансьора в сградата. Сега ще трябва да стърчим през целия път до 4-тия етаж!

Шофьорът се изгуби, докато ме караше към брокера на яхти.

Прекарах 20 минути във вкарване на ризата ми в дънките, за да може да е перфектна. Сега трябва да отида до тоалетната!
Не мога да вдигна резервната бутилка за машината за вода. Сега трябва да слизам до долния етаж, за да пия вода!

В хотела сервират уникална закуска, но не мога да се събудя на време за нея!

Толкова съм добър в работата си, че не ме повишават, защото ще им трябват двама човека, които да ме заменят!

Всички канали са пуснали реклами. Мразя телевизията!

Изсипах твърде много вода върху въглищата в сауната и дисплеят на iPhone-a се запоти.

Много се кефя на рап от гетото, но съм твърде богат, за да се социализирам с такива хора.

Родителите ми са на диета и няма нищо за ядене в къщи. Намерих само салати и бяло месо, а искам да ям бургер!

Новите ми шорти струват 35$, а нямат джоб за iPod-a ми.

Имам неограничен бюджет, но не мога да намеря лаптоп, който да задоволява нуждите ми!

Албумът, който свалих незаконно, е надписан грешно!

Лаптопът ми се счупи, а резервният лаптоп е бавен и няма много игри.

Спечелих голямата награда на лотарията, но ще трябва да я поделя с още трима. Сега не мога да купя Канада!

Получих нова дебитна карта и сега ще трябва да запомня още един код!

Имунната ми система е много добра! Не мога да си взема един болничен от векове!

Няма коментари:

Публикуване на коментар