понеделник, 14 май 2012 г.

Попитай Кими 2

Ето и обещаната втора част.

Защо винаги носите шапка и слънчеви очила, дори когато не е слънчево?
КР: Харесва ми да нося очила, а и имам много чувствителни очи, така че трябва да ги предпазвам. 

Имате ли някакви специални подаръци от фенове?
КР: Получавал съм много подаръци, някои фенове са доста изобретателни в това отношение. 

Защо нямате туитър?
КР: Не харесвам социалните мрежи. Обичам да имам лично пространство.

Как ще "отмъстите" на Фетел, задето ви направи зайче на снимката на подиума?
КР:  А да, това беше доста забавно. Ами най-доброто отмъщение е като го направя на него, само че аз да съм на първото стъпало.

Кой е по-добър в бадминтона. Ти или Себастиан?
КР: Постоянно побеждавам! Сигурно вече сме 100 на 0

Каква е любимата ти дейност извън Ф1?
КР: Харесват ми много неща. Обичам спортовете, с елемент на конкуренция. Харесва ми хокея.

Какво би избрал? Гарантирано второ място или победа изпъленена с риск.
КР: Второто. Все пак съм дошъл за да побеждавам.

Можете ли да обясните защо винаги се представяте толкова добре на СПА?
КР: Харесвам тази писта. Чакам я с нетърпение и се надявам да донеса победа на отбора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар