вторник, 3 април 2012 г.

Пинк с поредно писмо до феновете си

" Как сте? Вярвам, че сте добре. :)

Започнах записи в студиото и нещата вървят по мед и масло!

Работата спори, понякога оставам и нощем. Не винаги, защото има едно малко създание, което е постоянно гладно  :)

Толкова съм развълнувана за нещата, които направихме с Бъч Уолкър. Нямам търпение да ги чуете.
Мисля, че всички песни са добри.
Но няма значение какво мисля аз - важното е на вас да ви харесат.

Всяка песен съдържа 100% от сърцето и душата ми :) Това малко момиче Уилоу ме превърна в толкова сърдечен човек, че никога не съм си представяла, че мога да имам толкова голямо и всеотдайно сърце.

Да се надяваме, че ще усетите емоцията :)

Чакам с нетърпение срещата ми с вас - да изтупам старите обувки за танци от прахта и да измислим някой нови стъпки.

Благодаря за всичките съобщения "Липсваш ни" - означават много за мен. 

Всичко най-хубаво!

Пинк"

Няма коментари:

Публикуване на коментар