петък, 13 април 2012 г.

Най-смешното от Туитър 42

@wertyusa: Имам проблеми с властта - не попада в ръцете ми

@svesten: Кой кво прави, Гърция фалира

@Benita727: "Първо ще ти гризна ушенцата, после ще ти оближа цялото тяло, завършвайки с пръстите на краката. Господи, обожавам шоколадови зайци. "

@ldnbox: Кристиано пак пренебрегна 2-3 закона на физиката с последния си гол.

@DRiM_: Рекламата “Вашата котка би си купила Уискас” бе напълно опровергана. Нито една от котките не поиска да си купи...Виж, на муфта - плюскаха

@smihaylov: Какво значи да държиш "авторските права" върху археологическа находка????? #btv #novinite

@therealgenadi: Прочетох новина в Труд че са конфискували 10 кг козунаци и много се притесних да не са моите.

@_gradinko: Днес влязох за 2 мин в г+ да му видя новия дизайн. Хубав е, лятоска пак ще намина

@veselyak: в канибалските приказки доброто изяжда злото

@veselyak: Търси се опитен хакер. Оставяйте CV-та на десктопа на сървъра ни..

@stoynoff: В българската версия на "Игрите на глада" пенсионери ще се бият с бездомни кучета за кренвирши от Lidl.

@DDacata: От черния дроб се обаждат на мозъка: -Ало, кажете на тоя Илия да спре да гради, че не успяваме да разграждаме.


@85lvl: Жени,ако докато ви гледа в очите той си бърка в носа,това показва че ви харесва и че ви има доверие.

@iapostolov: Момичета, бензинът стана почти 3 лв., а вие още си мислите, че той идва само да ви види...


@Sugarfree__: Той ми вика, че съм красива по душа, ама аз нали съм глуха и му отговарям "Ти пък кога си ме виждал под душа?"... #ПакСеИзложих

@_gradinko: Тъкмо се чудех как хем да не си вдигна гъза от къщи цял ден, хем и домакинската работа да отеба, и гледам - няма топла вода #шаляляляля

@muiiio: Слагам слушалките и викам на колегите "Ей сега ако не звънне телефонът..." - и той взе, че звънна. #медиум

@peter_sl: На републиканското първенство по разпознаване на диви гъби победител нямаше.Класираният на второ място получи наградата си в токсикологията.

@DinkaWitch: РЕШИХ! Отдавам се на кулинарен радикализъм. Правя си тайна организация и започвам да готвя самовзривяващи се казанлъшки понички!

@notoosmart: А в Малката русалка извода е че не е далавера да си продаваш гласа

@guvedu: Онзи момент, в който след 3 дена запек, най-накрая се отпушваш...

@veselyak: Когато човек много силно желае нещо - то се сбъдва, убеди се той, след като не успя да стигне навреме до тоалетната..

@veselyak: Ще ти покажа целия свят, казала фризьорката и отрязала бретона на емо момичето

@veselyak: 0,9/0,6/0,9 - Малечка Палечка

@radovancho: Подариха ми Библия. Нещо не ме е разбрал онзи горе... аз се молех за MacBook, а не за TheBook.

@puhkavo_keks4e: Реших да си изчистя ботушите и си треснах челото в бюрото..ай ем мастър

Milanda: Активия за мъже. С парченца сланина.

@gminchev: Поздравявам продавачката в магазина с "Добър вечер", а тя ми отговаря "Торбичка?".

@IvoDimitrovBG: Баби на бъдещето: със силикон, татуировки и пиърсинг; няма да пържат мекици, но ще пушат трева с внуците и ще разказват за младостта си.

@nikcname: Животът на жената се състои от две части. В първата се чуди как да се омъжи, във втората - как да се разведе

@51ml: Императорът на Етиопия звучи почти като императорът на Крушовица, Врачанско.

Няма коментари:

Публикуване на коментар