петък, 9 март 2012 г.

Най-смешното от Туитър 38

@Sugarfree__: #Кънчо поздравява всички дами по случай празника с песента "Да ти го дам ли?"

@IvanovDimitar: Разговор между перничани: - Може ли да ми помогнеш за малко? - Да ве, кой че биеме!?

@ocfcrew: Да видиш лицето на австриец, който за пръв път се качва в "Чавдар" - безценно

@Emil_Nikolov: "70 начина да задоволиш жена: 69 + разходка по магазините"

@gminchev: И хан Аспарух си е върнал бонуса получен от правителството през декември 681г

@renkata23: - Тате, тате, какъв празник е 8-и март??? - Същият като Хелоуин, сине! Пияни вещици обикалят улиците...

@radovancho: "- Скъпа, станала си като Гълъбин Боевски ! Тя: - Защо ?!? Той: - Качила си девет килограма без да усетиш."

@mitakka; Управлението на Бойко ще остане в историята като ера на благоденствие и просперитет, време в което кокошките са снасяли златни яйца

@wannnafly; Когато жена ти каже "хубаво" или "добре" нито е хубаво, нито е на добре.

@aleksvelinov: Първият министър се нарича "премиер", а вторият как се нарича, "секундант" ли ?

@jozzefin: Новото "Кое е първо - яйцето или кокошката?" е "Кое е по-скъпо - яйцето или кокошката?"

@mushabusha: На Глория деколтето е като шанца за ски скокове...Може да ги ползва за рафт за книги, бутилка бира и сувенирно слонче от кристал.

@babailiica:
Хубавото дамско бельо с дантели е като висшето образование - не се вижда, но повдига самочувствието.

@obekt: Хмм. Четирима си чакаме колите в сервиза. Тримата са с таблети и пасат. Аз като селянин с ауди и смартфон.

@JMBStan: Както е тръгнало по Великден киндер сюрпризите ще са по-евтини и ще боядисваме тях

@rendeto: Не пийте сутрин в работата силно кафе, че няма да може да заспите до обяд!

@nerdonia: още не са ме отбелязали на снимчица с лалета. съмнявам се в женствеността си

@radovancho: "Аз да ви кажа - никога не съм сам, винаги сме аз и #Къчно "

@sonnet146: искам да си намеря истeнска работа в офис, където ще разглеждам 9gag без да се притеснявам, че си губя времето.

@guvedu: Тамън да почне прашния сезон в София и пак се върнахме на калния

@cuteater: това е моят мегатуит, с който съобщавам на мегаприятелите си в туитър, че са мегаяки и им пожелавам мегаберекет и меганфокс.

@veselyak: В началото бе словото, ..в края - емотиконката

@bozhobg: Сега ще разберем отговорa на вечния въпрос: има ли живот след facebook

@thenickz: Малчо и Величко са сред отхвърлените варианти за #Кънчо

@andreytcho: bТV отидоха на улицата, избраха случайна работничка от "Чистотата" и й казаха че прилича на Софи Маринова и я водиха до студиото.I am a star

@McPhisto38: Този година най-ценният подарък за 8-ми март е кора яйца.

@veselyak: - Уотсън, приятелят ви трябва да е гинеколог... - Холмс, гениален сте - как познахте? - Елементарно, Уотсън - часовникът му е на лакътя..

@DirtyCluster: За пореден път: "Когато целият свят си изключва телефоните в театъра, ние българите не и дори говорим по тях по средата на постановката"...

@batemisho: Най-готината специалност е Технология на спиртни напитки - ходиш на изпити с махмурлук и по това съдят, че си учил.
 
@Jnk3r:
Ако искаш може да останем само приятели - все едно кучето ми да умре и да предложа на нашите да го задържим
 
@svetlinco:
Не съм се борил, за да съм най-горе в хранителната верига, за да стана после вегетарианец.

@Benita727: Телефона ми с операционна система и тъч скрийн вади по пиклив звук от старата ми нокия без такива екстри. #Fail

Няма коментари:

Публикуване на коментар