четвъртък, 16 февруари 2012 г.

Лорд Стюи

Това не особено симпатично човече е герой в Туитър.

Известен е със забавните си туитове и по-различния си поглед върху нещата. Малко е нарцис, малко е и с черен хумор.
Благодарение на мен и моя превод ще се позабавлявате с него  :D


4-те най-важни думи в една връзка: Аз ще измия чиниите.

Обичам момента когато най-накрая изгася лампите, легна в леглото си и си помисля "Мечтая за това от 7 сутринта".

Незаменимо чувство е да кажеш "Пак заповядай" на някой, който не ти е благодарил.

Ако на профилна снимка са двама, профила е на по-грозния от двамата.

Тренираш ли? - Да сърфирам... в Интернет.

Не лъжа. Просто понякога казвам истината по коренно различен начин.

Вчера преименувах Безжичния си Интернет на "Хакни ме, ако можеш." Когато го проверих днес вече се казваше "Предизвикателството прието".

Най-депресиращо е когато се събудиш по-средата на прекрасен сън.

"Не можете да се свържете с мрежата. Рестартирайте рутера". Добре, но като рутера е на съседа ми... трябва ли да му се обадя да го направи?

Акулите не са зли. Ако някой нахълта в дома ми, и аз ще го атакувам.

Седя си на плажа и чувам, че някой вика: "Помощ, акула! Помощ". Засмях се. Не виждам как една акула ще му помогне с нещо.

Какво правя когато видя някой супер секси: Правя загадачен поглед, усмихвам се и когато се уморя, просто отстъпвам от огледалото.

Всъщност, аз съм сам, защото съм твърде секси за всички.

Няма да се изненадам, ако момичетата от поредицата "Бременна на 16" участват в "Баба на 32"

Мразя когато прегърна някой супер секси и се ударя в огледалото.

Дебело момче: Защо си ме зяпнал? Аз: В теб откривам причината, защо са създадени двойните врати.

Туитър: Единственото място, на което си развълнуван, ако някой те последва.

Няма коментари:

Публикуване на коментар