неделя, 26 февруари 2012 г.

Из фейсбука на Иво Сиромахов 29

Фейсбук е като хладилник - знаеш, че няма нищо ново, обаче пет пъти отваряш да провериш.
Парите разваляли хората... Глупости! Ако беше така, българите щяхме да сме най-хубавите хора в света.
Белегът във формата на мълния върху челото на Хари Потър според мен означава, че когато е бил малък, е бил блъснат от "Опел".
Полицаите-дизайнери носят под мишницата си немска овчарка.
Днес, докато слизаше по заледените стълби пред НДК, една бабичка показа на всички минувачи какво е истински паркур.
Имам един важен въпрос към Майкрософт. Тия карти, дето са в пасианса, някой изобщо цепи ли ги?
Фън шуй - това е, когато хладилникът ти стои до компютъра. Хем красиво, хем удобно.
Нощният клуб "Нощен клуб" спешно търси креативен директор.
Казват, че когато Бойко Борисов прави секс, той затваря очи и си представя себе си.
Не се ядосвайте за пропуснатите възможности. Тепърва ви предстои да пропуснете още много възможности.
Ако знаехте как съм ви записал в телефона си, изобщо нямаше да ми звъните.
Всички кулинарни предавания в Корея започват с думите: "Шаро, ела тука!"
Жената е като футболист на "Барселона" - лежи, стене, а ти си мислиш: симулира.
Защо по форумите лелките си викат "момичета"? Мислят, че това ги подмладява ли?
Когато бях ученик, за да проверят дали пуша, родителите ми оставяха кранчето на газовата бутилка отворено, преди да отидат на работа.
Ако съдим по миризмата в подлезите, хората очевидно много се страхуват да минават през тях.
Дано по-скоро да дойде рожденият ми ден, защото пяната ми за бръснене вече е на привършване, а и почти не са ми останали здрави чорапи.
Не съм виждал Айфеловата кула по две причини. Първо: тя не е в Лондон, и второ: аз не съм в Лондон.
Природата е създала красивите жени, за да могат грозните да имат красиви аватари във фейсбук.
Предполагам, че хората, които пишат "здр", "нз", "мн" са принудени да плащат пари за всяка буква, написана в интернет.
Мамо, виж тоя колоездач какви смешни ръкавици без пръсти има! Като чорапите на татко.
Правило на десния джоб: ако се прибираш вкъщи от пазар и всичките торби са в дясната ти ръка, ключовете ти задължително ще са в десния джоб.
В ИКЕА, след производствения купон, най-пияните служители започват да измислят имена на диваните.
Който не е закъснявал за работа, той не знае какво е да ядеш баничка под душа.
Навикът е страшна сила. Баба ми, когато разглежда снимки на айфона си, постоянно си плюнчи пръстите
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар