събота, 21 януари 2012 г.

Никога не ми стига!... информацията за FF :)

След като в Интернет беше пуснат първият официален тийзър на "Заразно Зло 5"(снимката е кадър от него), в който Мишел Родригес се завръща, не след дълго тя беше интервюирана за филма.

Няма да ви занимавам със "Заразно зло" или поне не сега. Това, което ще прочетете е извадка от интервюто относно "Бързи и Яростни 6"!!!

Какво е чувството, постоянно да те връщат към стари роли?
МР: Знаете ли, първоначално не бях особено доволна, че убиваха героините ми. По едно време си мислех, дали аз не бъркам в нещо. Дали не съм достатъчно еди каква си за дададената роля. Но после разбрах, че не е така. Така се случва. Но пък нали ме връщат - това е готино!

Как прие новината, че те връщат в "Бързи и Яростни"?
МР: Бях много доволна. Официално снимките започват през юни - ще е супер. Иначе този месец ще има среща на продуценти, сценаристи, режисьори... неща, които касаят Вин, не мен (смее се).

А какво си каза когато се видя след финалните надписи на петият филм?
МР: Това е нещо, за което Вин настояваше от доста време. Беше решен, че с нещо трябва да се покаже какво ще се случва в шестата част. И той измисли това със снимката. Но пък както виждам, феновете нямат нищо против. Даже са развълнувани от това завръщане.

Какво е мнението ти по въпроса, че някои филми, като този имат по повече от едно продължение?
МР: Ами абсолютно нормално е. Холивуд е една огромна индустрия и да правиш римейки и продължения, винаги е по-сигурно от това да направиш чисто нов филм. Нормално е да се притеснени, в предвид каква финансова ситуация живеем. Но какво значение всъщност има? Ако филма е добър, аз ще се радвам, че съм част от него.

А какво ще кажеш за това, че "Бързи и Яростни 5" мина по приходи "Бандата на Оушън"?
МР: Всъщност съм мислила по този въпрос. "Бандата на Оушън" е чудесен филм, но историята му е по урбанизирана, докато "Бързи и Яростни" е филм за улицата, за по-друг вид престъпления. А това да включиш Вин  и Скалата в един филм винаги ще е гаранция за успех. Децата се кефят на двама им, така, че...

Коя част от поредицата ти беше по-интересна за изиграване?
МР: Хм... при първата аз бях съвсем в началото на кариерата си. Беше ми интересно. В нея, както и в други филми ми се предлага екшън, а това супер много ми харесва... но сега като се замисля, мисля, че каскадите повече ми допадат - в четвъртата бях на покрива на цистерна и беше страхотно! Сама си изпълних каскадата...  Но да кажа коя повече ми харесва или коя ми е била по-интересна... не (смее се)

Можеш ли да издадеш нещо за "Бързи и Яростни 6"?
МР: Всъщност няма и какво. Както казвах, в началото на лятото започваме снимките. Мога да потвърдя, че ще се върна (смее се). Доколкото знам и Тайръс Гибсън (Роман) , Ева (Мендез) и  Скалата ще участват... Общо взето това ще е филм за Дом и Лети

Няма коментари:

Публикуване на коментар