сряда, 11 януари 2012 г.

Животът е гаден

Истории за това, че животът по-често е гаден.

Видях бездомен човек, който спи на пейка в парка. Реших, че ще е забавно да хвърля малко камъче по него, за да видя дали не е умрял, а той реши, че е забавно да си извади ножа и да ме гони шест пресечки!

Докато бях в задръстването на Golden Gate Bridge, забелязах група азиатци, които слагат апарата на самоснимачка. С жестове и елементарен английски ги попитах "Искаш... аз .... снима вас?". В отговор получих "Не, мерси расистки задник, ще се справя сам!".

Един досаден скитник ме моли за дребни. Беше много досаден и не се разкарваше. Накрая ме ядоса и размахах банкнотата пред носа му. Той реши, че ще е по-забавно да ме намушка с химикалка в крака и да избяга... с долара!

Беше ми скучно и реших да се правя на полицай под прикритие, който да кара колите да отбиват. Първата кола, която спрях беше на истински полицай под прикритие!

Заседнах в асансьора за 2 часа с приятеля си и човека, с когото имам афера от последните шест месеца!

Бях с майка ми в мола! Направо ме побъркваше и започнах да й крещя. Тя също ми крещеше, но не исках да я слушам, а в следващия момент паднах по всички стълби на ескалатора.

Отидохме на кино с приятелки и зад нас стоеше някакъв перверзник, който дишаше тежко във врата ни и беше доста гадно. Хвърлихме цял пакет пуканки по него, а накрая на филма се оказа, че е инвалид, който диша с кислородна бутилка и има тръба, която излиза от врата му.

На сбирката на класа разбрах, че зубърчето, което тормозих цели четири години, е успешен бизнесмен. Оженил се е за швейцарска моделка, а после я е зарязал, за да се ожени за бразилска. Моята приятелка работи от 7 до 11 часа вечерта. Кармата е кучка!

Видях реклама, в която човек драска своя iPod с нож и отвертка, а накрая няма и драскотина по дисплея. Всичко е благодарение на новия протектор, който са изобретили. Аз имам същият и реших да пробвам. Не стана така, както беше на рекламата!

Отидох на купон и дойде полиция. Аз скочих от втория етаж на сграда, защото не исках да ме арестуват. Паднах на паважа и си счупих крака на три места и получих сътресение. Полицаите са дошли, за да предупредят, че музиката е много висока.

Непознат номер позвъня на телефона ми. Беше човек, който говори с машинка на гласните струни. Звучеше като робот от детско филмче и започнах да го имитирам. Оказа се, че е управителят на магазина, в който исках да започна работа. Човекът искал да насрочим интервю.

Отидохме в скъп ресторант с приятеля ми. Обслужването и храната бяха отвратителни и решихме, че ще изчезнем по-бързо, без да плащаме. Оказа се, че съм забравила дамската си чанта с портфейла и личната си карта на масата.

Бързах да се кача във влака, но нямах време да си купя билет. Видях, че кондукторът идва и реших да разкопчая малко ризката си, за да се размина с глобата. Той дойде и ми каза да се закопчея, защото е гей!

Работя като сервитьорка в ресторант и взех кредитна карта от една маса със сметка 120 долара. На мястото за бакшиша беше написано 0. Ядосах се и казах на колежката, че този задник е най-голямата пинтия, която познавам. Пинтията седеше зад мен с 30 долара в ръка!

Разглеждахме снимки от ваканцията на една приятелка. Последната снимка беше на много грозно момиче, което се пуска по вълната. Изревах на висок глас "Не знаех, че Шрек може да кара сърф!". Всички млъкнаха, защото Шрек седеше точно до мен!

Обядвахме с приятели в една закусвалня на открито. Докато оправяхме сметката видях, че има голямо петно майонеза и го взех с пръста си, за да го оближа. Оказа се, че не е майонеза, а лайно на гълъб!

Прибрах се от работа и видях, че всички са седнали мълчаливо на масата. Реших, че може да разведря обстановката с някоя шега и казах "Какво става? Дъртата ли е умряла?" оказа се, че наистина е починала!

Снощи бях пиян и съм набрал майка ми, без да искам. В разговора съм и казал, че съм толкова пиян и напушен, че съм си помислил, че КГБ ме преследва. На сутринта се събудих и разбрах, че майка ми няма да ми плаща колежа!

Няма коментари:

Публикуване на коментар