понеделник, 5 декември 2011 г.

Цитати от Големи личности

"Когато бях 5-годишен, майка ми ми каза, че щастието е ключът към живота. Когато отидох на училище и ме попитаха какъв искам да стана като порасна, написах “щастлив”.Те ми казаха, че не съм разбрал задачата, а аз им казах, че те не разбират живота. "
Джон Ленън
"Небето е границата"
Майкъл Джексън

"Няма да бъда просто звезда, а ще се превърна в легенда. Дори и да нямам пукнато пени, ще ходя като персийски принц и никой няма да може да ме спре."
Фреди Меркюри

"Целият свят е сцена и всички ние сме актьори на нея - влизаме, излизаме и за своето време всеки от нас играе различни роли..."
Уилям Шекспир
"От всички неща, които съм изгубил, най-много ми липсва мозъкът"
Ози Озбърн

сичко, което ще правя, е просто да продължавам да правя каквото чувствам."
Джими Хендрикс

"Ако А е успех в живота, то А=x+y+z. Х е работа, y е забавление, а z е да си държиш езика зад зъбите."
Алберт Анйнщайн

Няма коментари:

Публикуване на коментар