четвъртък, 1 декември 2011 г.

Тревогите и проблемите на първия свят

Проблемите на първия свят, са къде-къде по-сериозни от глада и мизерията на Третия свят (всичко е в кръга на шегата)

Втората дупка на колана ме стяга, а третата ми отпуска гащите.

Моят 65 инчов HDTV телевизор има мъртъв пиксел в центъра на екрана.

Етикетът на новата ми блуза ме побърква. Не мога да го скъсам, защото не намерих ножицата, а ме е страх да използвам ножове.

Разорен съм! Добре, че имам батерии за всички видео игри и достатъчно играчки. Имам достатъчно бира  и много храна. Кухнята е последен модел и ще мога да си готвя. Само нямам пари и време, за да си намеря работа!

Къщата ми е толкова голяма, че се чувствам самотен.

Сложих много храна в чинията си и сега цапам покривката!

Поръчах си iPhone 4S, но обърках адреса и не мога да го сменя.

Черният кожен салон на Мерцедеса ми е горещ цял час, след като залезе слънцето. Защо в новата ми работа няма подземен гараж?!

Взех iPod-a на съквартиранта за сутрешния крос. Неговият плейлист е отвратителен!

Защо от всички неща в джобовете ми трябваше да падне iPhone-a ми в тоалетната?

Не можах да намеря чисти прибори в офиса, за да изям останалото китайско и сега ще трябва да ям ориза с ръце. Чувствам се като китаец!

Купих си 3d монитор и не мога да настроя цветовете. Ще трябва да извикам екип по поддръжката.

Как може да вали дъжд, когато исках да правя барбекю в двора!

Ще се женя на 11.11.11 и после ще съм две седмици на меден месец, което означава, че няма да мога да играя GTA до 27.11.11.

Някой се е раздал в служебната тоалетна преди мен и човекът, който влиза след мен ще си помисли, че съм аз!

Сам съм в къщи. Трябва да отида до долния етаж, за да си взема една бира.

Шефът черпи всички на обяд, а аз си носех храна от вкъщи. Сега ще трябва да изям и всичко останало.

Имаше много чинии за миене и съдомиялната не успя да събере и половината. Трябваше да измия останалите на ръка!

Новата служебна кола е много добра, но няма универсално зарядно за телефона! Мразя я!

В китайския ресторант получих пръчки за ядене и сега ме е срам да поискам вилица. Ще седя гладен до края на вечерта и ще си взема храната за вкъщи...

Батерията на телефона ми падна. Ще трябва да слушам скучната лекция!

Един от приятелите ми каза, че никога не е гледал Star Wars. Той е мъртъв за мен!

Кучето ми има повече приятели във Facebook, отколкото имам аз!

Смятах, че озвучаването на Call of Duty e уникално слабо, но после разбрах, че гаджето е намалило звука на компютъра, а не е използвала безжичното дистанционно на колонките...

Няма коментари:

Публикуване на коментар