петък, 23 декември 2011 г.

Най-смешното от Туитър 29

DDacata: Въпреки опитите на великите световни сили, да поставят България на колене, тя гордо продължава да лежи по очи...

DinkaWitch: Манекенка:"Аз съм отворен човек. Мога да говоря с всеки на почти всяка тема". Ми хайде тогава запей ми като молекулярен биолог за клетките.
SofiaBurning: надявам се да ме изберат за лице на годината на "Global Warming 2011". стискайте палци и пожарогасители

oizelle: ще си нарисувам лайк бутон на телевизора да го цъкам като ми пускат дързост и красота и на фиеста.тв

nerdonia: "мисля, че е крайно време да се разделим", казаха веждите ми

radovancho: "Преди обичах лятото, защото е слънчево и топло. После разбрах, че ако имаш пари, може винаги да е лято. Сега обичам парите!"

doburvecher: Ако откъснеш главата на блондинка, още 3 дена ще ходи по моловете...

koledan: Баничарката - българският пикап!

_DOKTORA_: Снощи спасих една жена от срама на проституцията. Не й платих

_DOKTORA_: Китайските ракетостроители по навик слагат на космическия кораб етикет D&G.

guvedu: Младост. Зима. Студ. Група бездомници се топлеха на огъня от запалена Опел Астра.

marhitektrix: Интересен народ е българският - добитъка брои на глави, а правителството - на членове

bavareca: Спаси кафе, вземи амфетамин

thenickz: Акробатман и Микробин

vasilevb: - Как Дядо Коледа ще разбере, че вече е пристигнал в България? - Като види, че шейната му гори!

barba1ita: "Пази се ти, че аз съм огън момиче, навреме спри, колата ти ще изгори.." пееше си малката кибритопродавачка, обикаляйки София #Freakазки

peter_sl: Получавам SMS от Globul: "Зарази всички с коледно настроение!" и си представям как кашлям в лицата на хората и ги заразявам с настроение.

varnasummer: Пироман е заловен в Mall Varna. В него е открита кутия цигари напоени с бензин, марката е Pall Mall. #hotnews

suncho: Ако Георги Димитров беше палил коли, а не Райхстага, сега германците щяха да дават пари на нас, а не на гърците.

nixonixo: Храм-паркинг "Свети Александър Невски"

GeorgiaMocca: В #МодернаБългария не оставяме на Дядо Коледа мляко и курабийки, а суджук и вино/ракия #КоледаМоледа

veselyak: "Кучетата си лаят, керванът си боксува по преспите."

rpurop: днес разбрах защо комбинацията риза+пуловер е толкова популярна - налага се да изгладиш само яката на ризата

kompleksarka: Преслава казала,че не ползвала twitter,щото бил "хейтърско място". Тогава да заповяда в facebook,там има фотоизложби на чистокръвни принцеси

Sugarfree__: Сняг се сипе на парцали. Който свива, той ще пали!

Firobg: една варненка пита хиляда хамилиони правят ли хамилиард?

JMBStan: Над смълчаните полета някой праска Николета

kislorot: В Перник филтрират водата и пият само котления камък.

Shifter_: -здрасти искам да те снимам. -защо? - ами за да кача снимката в туйтър и да ти се подиграваме

50ml_sarcasm: На Игнажден, който влезе в дома ви, по него се познава как ще ви върви годинита. Поканете ме, за да ви е на уиски, мързел и инат през 2012.

IvoDimitrovBG: Погребаха Ким Чен Ир с музика и с военен хор. После размислиха и изкопаха военния хор.

2 коментара:

  1. Е не всичките са толкова смешни де ето това например..."Пази се ти, че аз съм огън момиче, навреме спри, колата ти ще изгори.." може да е забавно но ако погледнем от друга гледна точка е напълно реално ако не спре своята кола да стаен доста лош и неприятен инцидент нали ахахахха но ето този...."Преди обичах лятото, защото е слънчево и топло. После разбрах, че ако имаш пари, може винаги да е лято. Сега обичам парите!".....може и да имаш пари и да отидеш на някой остров, но това не означава че тогава ще се чувстваш щастлив и доволен, но някои малки хорица не се замислят хахахха благодаря за страхотната статия.

    ОтговорИзтриване
  2. Има страшно забавни така е и ако се зачете човек дори може да се отврати от някои изрази и това какво са имали предвид някакви малки хлапетии.Ет о тези..." oizelle: ще си нарисувам лайк бутон на телевизора да го цъкам като ми пускат дързост и красота и на фиеста.тв nerdonia: "мисля, че е крайно време да се разделим", казаха веждите ми radovancho: "Преди обичах лятото, защото е слънчево и топло. После разбрах, че ако имаш пари, може винаги да е лято. Сега обичам парите!"...." особено това с веждите е страхотно измислено признавам и определено нямаше да позная че става дума за тях.

    ОтговорИзтриване