събота, 10 декември 2011 г.

Най-смешното от Туитър 27

Kate_Peri: Аз съм твърдо против Нелегалното Споделяне на Файлове в нета и когато си изтегля някой torrent никога не го seed-вам

guvedu: "Самсунг показа прозрачен таблет" - ми къде е? Ми не го виждам, щото е прозрачен

Shoshko: сега няма шанс да се намери свободен хотел за уикенда, заради студентския празник? тъпо. веднъж да се навия на "сра-уикенд" и то, к'во

marhitektrix: Няма причина, да не смятам ГЕРБ за ООД

_DOKTORA_: Най-много ги е страх от птичи грип хората с пилешки мозък.

IvoSiromahov: Ако на улицата ви са сложили асфалт, построили са детска площадка, посадили са цветя и никой не е прерязал лентата, значи живеете в Германия

balta__: "Знаете ли какъв е идеалът на Дянков за жена? 90-60-90 - Пенсионира се на 90 години, с 60 години трудов стаж и 90 лева пенсия"

Xapko: В Студентски Град в момента е "великото преселение на провинциалистите"

LoraFileva: "Пловдивската община ще похарчи 700 хил. лева за метли без дръжки"- А вещиците на какво ще карат? Сега и те ще протестират

TayaTheCreator: Значи, до обяд много ме мързи, а следобяд се сещам, че е неделя и просто ме домързява.

barba1ita: Хензел и Гретел петък вечер демонстрирали, че белото по къщичката не е пудра захар, на минимал парти на Бременските музиканти. #freakазки

peter_sl: Къде е Лора Караджова да изпее сега "Нека, нека бъде зима, дупето ми събира шопи, моржове по трима"?

radovancho: "Скъпи Дядо Коледа, бях добър цяла година. Добре де, през повечето време. Така де, от време на време. Майната му, сам ще си го купя!"

an_fam: "Бог е направил човека. Всичко друго е направено в Китай."

Benefon_Delta: Перничани са толкова корави, че кат умрат ги предават за старо желязо!

Benefon_Delta: в нашия квартал лафа е: колко гори твойта кола? отг: 10, 15минути!

No_name_No_user: Божо за Линкълн-а на Кирил: Исус също е карал среден клас кола. Влязъл в Йерусалим върху магаре, докато другите са ходили пеша 

kompleksarka: Включих рекордера на телефона и отидох до тоалетната. След малко ще прослушам какво са говорили колегите зад гърба ми.

mkarakusheva: Бях забравила какъв кеф е да се кара на сняг/лед! Законите на пътя стават като в джунглата. Най-добрите оцеляват. :)))

dreamkeeper: Каква мъгла? В Дружба никога нямаме мъг... чакай, чакай. Искате да кажете, че въздухът по принцип НЕ би трябвало се вижда?

slavistas: шефа каза: "спокойно, декември си е такъв.пие се"... никога не противореча на шефа..просто изпълнявам...

Bonifaacius: честит празник студенти. въпреки че повечето сте дошли за да работите в софия като обслужващ персонал и никога нема да завършите

Longanlon: "Всичко което трябва да знаете за човешката раса е следното - жените са луди, а мъжете са тъпи." Джордж Карлин

BeyondBilyana: 2 типа мъже: идиотите, които обичам и горките мъже, които обичат мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар