сряда, 7 декември 2011 г.

Из фейсбука на Иво Сиромахов 24

Господ е измислил женския оргазъм, за да имат жените още една причина да ти крещят на главата.
В събота вечер София остана без транспорт, защото всички шофьори, ватмани и таксиджии бяха на концерт на Лепа Брена.
Мъжете се делят на два вида: такива, които могат да качат хладилник до десетия етаж и такива, които могат да платят за това.
Опитните жени знаят, че е невъзможно да влезеш в хубава кола със събрани крака.
Само в България може да видиш Порше Кайен с удивителен знак за неопитен шофьор на задното стъкло.
По време на секс някои жени могат тотално да ти съсипят настроението с тъпи фрази от сорта "кой си ти?", "какво правиш?" и "помощ!"
Уважавайте родителите си, защото те са завършили училище без помощта на гугъл и уикипедия.
- Мамо, купи ми шоколад.
- А вълшебната думичка?
- Бойко Борисов.
Ако на вашата улица са сложили нов асфалт, построили са детска площадка, посадили са дръвчета и никой не е дошъл да пререже лентата, значи живеете в Германия.
70-годишната г-жа Стефанова прочете във вестника, че пиянството съкращава живота два пъти, напи се и умря на 35 години.
Днес съм в лошо настроение. Идеален момент да напиша коментари под снимките на приятелите ми.
Пенсионерката Димитрова влезе в банката, видя че всички гишета работят и няма опашка и отиде да вдига скандали в поликлиниката.
Както казваше дядо ми: "аз съм дядо ти".
Странен народ е българският. Толкова много му обещават и все му е малко.
Кранистът Иван П. прибра детето си от детската градина, без да напуска работното си място.
 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар