неделя, 6 ноември 2011 г.

Възможностите

Продължение на статията на Ф1 Рейсинг.

Ф1 рейсинг научи, че Кими Райконен разглежда възможностите за завръщане във ф1 - първо за следващата година, но по-скоро за 2013. Въпреки, че източниците ни разкриват "голямата мотивация на Кими да се върне обратно във Ф1", опциите му за 2012 са ограничени и само Рено и Уилямс изглеждат като реални дестинации. Вярно е също така, че Кими не е много навит да кара в Торо Росо. Каквото и да избере е ясно, че в момента Кими е на най-големият  кръстопът в кариерата си. Робърт Хоумс анализира вариантите му...

1) РедБул - Направени са запитвания за място в шампионския екип за 2012, но след удължаването на договора на Марк Уебър с една година, казаха на Кими, че няма да има свободно място до 2013.

2)  Макларън - Имайки предвид опита му в екипа отпреди, омразата му към ПиАр дейностите и типично му корпоративно поведение, по-скоро Адът ще замръзне, отколкото Айсмен да отиде в Уокинг.

3) Ферари - След като от Ферари се разделиха с финландеца година преди изтичането на договора му и продължиха да му плащат е ясно, че няма да държат много да парафират нов контркат с него.

4) Мерцедес - Водени са разговори между мениджмънта на Кими и Мерцедес, но изглежда, че Михаел Шумахер ще завърши 3годипния си договор, което значи, че Кими трябва да почака до 2013.

5) Рено - По отношение на добре подплатен финансово тим, способен на резултати, Енстоун е чудесен избор за Кими, ако Кубица не се върне. Въпросът тогава ще бъде дали Рено има повече нужда от спонсорите на Петров или тези на Сена. Но спомнете си за фиаското между Рено и мениджмънта на Кими миналата година...

6) Уилямс - Не е тайна, че Уилямс имат финансови проблеми, което означава, че ще запазят Пастор Малдонадо и следващата година. Кими вече посети фабриката и разбираме, че вече са водени разговори за броя на ПиАр дните, които ще трябва да се покрият, ако се подпише договор. Толкова иска да се върне, че се е съгласил на повече дни за странични дейности, отколкото въобще е позволявал преди.

7) Форс Индия - Собственикът Виджай Малия често коментира, че се нуждае от опитен пилот за 2012. Въпросът е дали Кими може да постигне достатъчно добро ниво на фитнеса за зимните тестове.

8) Заубер - Отборът, в който дебютира Кими, продължава да разчита на ролята си на място, което дава простор за изява на млади таланти. порати това преподписа с Кобаяши и Перес за следващия сезон.

9) Торо Росо - Нищо чудно РедБул, които покриват финансирането на Кими за ралитата, да продължава сътрудничеството си с пилото и в Ф1. Но Кими не държи много, пък и екипът е известен като място за развитите на програмата на млади таланти на Хелмут Марко.

10) Лотус, Испания Рейсинг, Върджин - Новите екипи в Ф1 са най-малко вероятното място, в което Кими иска да отиде - причината е не само гордост, но и всичко останало. Като например не могат да му платят заплатата. А ако го направят, отново ще задмине всички по пари...

Няма коментари:

Публикуване на коментар