понеделник, 14 ноември 2011 г.

Из фейсбука на Иво Сиромахов 22

Снощи гледах новините. В Гърция - фалит, в Италия - политическа криза, в Щатите - протести на Уолстрийт, а в България - облачно, възможни са превалявания.
Тази нощ в три часа съседът почна да ми тропа по стената. Толкова се уплаших, че замалко щях да изтърва бормашината.
Google се държи като жена ми - не ме оставя да си довърша фразата, а ме прекъсва на средата и казва преди мен окончанието.
Момичета, ако нямате грозна приятелка, замислете се! Възможно е грозната приятелка да сте вие.
Главната причина за ръста на детската жестокост са пъзелите с 2000 части.
Пазете си статусите във фейсбук. Те ще помогнат на психиатъра по-лесно да постави диагнозата.
Сексът е измислен от някой мъж без ръце.
Забелязал съм, че мъжете много по-рядко отиват в женската тоалетна, отколкото жените в мъжката.
Така и не разбрах купуването на гласове престъпление ли е, или си е много готин бизнес?
Идвам до 5 минути. Ако не успея, прочети този sms пак.
Преди Колумб на американците им се налагало да живеят в Европа.
Ако искате да накарате полуспящ човек да се движи непрекъснато, завийте го с триъгълно одеяло.
Вчера Бойко Борисов цял ден работи с документи. Той прочете личната си карта и шофьорската си книжка.
Вчера подреждах домашната ни аптечка. Ако съдя по съдържанието й, имаме 2 основни цели в живота - да се успокоим и да не се насерем
 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар