четвъртък, 29 септември 2011 г.

Пак ли?!

Слухове във Ф1, слухове, слухове...

Поредният е свързан с това, че от Рено, които догодина ще се казва Лотус-Рено, искат за пилоти Робърт Кубица, който ще бъде възстановен за новия сезон и... Кими Райконен.

Естествено.

Имам две тези.

Първата е такава: че това наистина са само слухове. Че Кими като добър пилот, на всички им се иска да се върне във Формулата, а щом започна да отсъства от ралитата, някои още повече започват да мислят, че Райконен обмисля завръщане. 
Кими бе споменал, че ще се върне само в конкурентно способен отбор с амбиции, а Лотус-Рено е точно такъв. Доста пари ще се налеят.

И пред Уилямс, Лотус-Рено ми изглежда доста по-добър вариант.

Втората ми теза е, че ще стане като с Алонсо. От 2008 година имаше постоянни слухове, че той ще заеме мястото на Кими, че основния му спонсор Сантандер ще изплати неустойката по договора на Райконен и така Маса ще бъде съотборник с Алонсо. На мен допоследно не ми се вярваше. Не съм и предполага, че наистина ще стане така - преди изтичане на договора на Кими, той да напусне Ферари.
И няма как сещайки се за това, да не се замисля, за варианта на връщане на Кими. От толкова слухове, накрая да не стане истина? А и какво ще прави Кими в моторхоумите на разните отбори? Не е човек, който отива да пие кафе с някой.

Амин!

Няма коментари:

Публикуване на коментар