четвъртък, 8 септември 2011 г.

Оувър дъ гейм

Тъй, тъй, тъй.

След 50 части на "Тraction control" и 22 на "Made in Bulgaria", казвам, че двете поредици приключиха.

Коли още колкото душа ти иска.

А съм сигурна, че и въобще не съм изчерпила докрай с тези мижави 22 неща, всичко, което ти напомня, че си българин или, че просто знаеш, че си е нашо.

Но така се случиха нещата. Ако бях в някоя телевизия, щях да кажа, че така са решили продуцентите. Ама понеже аз съм си продуцент и не се вълнувам от рейтинги, значи аз така казвам :D

Ще продължим по стандартния начин. Всеки четвъртък - Най-смешното от туитър и поне веднъж седмично "Из фейсбука на Иво Сиромахов". Като разбира се, другите дни няма да останат празни, а отново ще ги запълвам с неща, които са ме впечатлили (положително или не).

Бас ловя, че недоволни няма.

:) ^.^

Няма коментари:

Публикуване на коментар