понеделник, 5 септември 2011 г.

Честит празник, българи. Честит празник, блогъри.

Редно е първо да поздравя с националния празник - 126 години от Съединението на България.
Честно да си кажа, винаги съм си мислила, че българите не сме толкова обединени, колкото трябва да бъдем. Освен ако не стане някоя трагедия и тогава се сещаме, че сме хора.

Второ. ДНЕС БЛОГА МИ СТАВА НА 1 ГОДИНА!!!!

Можете ли да си представите, цяла една година. Миналата година по това време се готвех да вляза в последната си гимназиална година, а в днешни дни се готвя да вляза в първата си университетстка. Със сигурност промяната няма да ми хареса особено, ама то и Враца не ми харесваше, така че всичко е по-добре от Враца. Но това е друга тема.

И като на всяка годишнина и производните й, се казват благодарности.
Нямаше да имам блог, ако не беше Барни Стинсън. Въпреки, че това е филмов герой, той ме вдъхнови в това начинание. И мерси, за което.

Какво преживя блога през тази година? Ами много неща. Бременността на Пинк и съответно раждането на Уилоу, излизането на "Fast 5" на бял свят, тенис победите на България, Футболните разочарования на България, всичките награди на МТВ досега, Сватбата на века, създаването на собствен отбор на Кими Райконен, куп рожденни дни, лични и международни празници и какво ли още не.

Както сигурно сте забележили, залагах на поредиците. Между тях бяха анонсите на поредната серия на "Стъклен дом", всички Премиери на музикални клипове, "Фотографа в мен", "Face to Face", "Истории от пекарната", "Piece of my heart", "Камера. Екшън. Стоп", "Around the world", Из фейсбука на Иво Сиромахов, Най-смешното от Туитър, "Traction Control" и "Made in BG"... вероятно има още...

Особено щастие ми прави, че блога ми вече е част от империята Гугъл. Че се цитира във форуми и чужди сайтове (предимно) и че най-накрая, вече публикациите ми имат коментари. Което означава четаемост.

Силно се надявам до 6.9.2012 година все още да водя този блог.

^.^

Няма коментари:

Публикуване на коментар