събота, 24 септември 2011 г.

Деса Поетеса 2

... Искам да ме тръшне бързо на дивана , да пусне Милко или пък Ивана , през кръста здраво да ме хване и да ме съсипе от .... ЦЕЛУВКИ !
_______________
Подай ми тая краставица крива -
на сливата ми много ще отива.
Обичам портокал и маракуя,
но повече от тях обичам… тебе.
___________________
Когато гледам твоите строежи,
усещам едни сладостни сърбежи.
Хвърли мистрията, ела при Деса
и надълбоко си спусни отвеса!
Аз те обичам страстно и инфарктно.
... Дай да направим нещо нестандартно.
Усещам как направо ставам щура,
когато те държа за… ръката
__________________________
Той бе енергетик от Козлодуй.
Известен бе с големия си…чар.
Щом го видях, поисках да ме хване
и да ми перне едно хубаво… стихотворение.
Ала в леглото тоя беше пълна скука.
... Ослушваше се, вместо да ме… забавлява.
Недей да се ослушваш бе, келеш,
аз искам като ток да ме тресеш.
Виж как пламтят звездите в туй небе.
Мъжът е мъж, когато ме… обича
__________________________________
Когато се запролети и топло стане,
кака Деса мисли само за… любов.
Да готвим, извиках Ути.
казах му: „Побързай, че е загоряло мойто... олио".
Дойде и Звездев и за нула време
... започнахме арабийската да се… забавляваме.
Докато Ути бъркаше десерти разни,
Звездев взе, че се… изкъпа.
Накрая разтанцувах се финално
и всички вкупом ме разцепиха… като за последно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар