петък, 12 август 2011 г.

Най-гениалните неща, които е казвала Мишел

Абе, сетих се днес, преди малко, е те сега те, че бях правила публикация с мисли на Пинк. За да си припомниш, цъкни тук .
Та реших да напиша и какво е казала кака ви Родригес, защото момичето е доста умно и има какво да се научи от нея :)

"Разстях като бунтар. Бяха ме гонили от шест училища, но не мисля, че това ме прави по-тъпа от останалите. Знаеш ли, ако някой жадува за знания, винаги може да отиде до библиотеката"

"Преди да стана актриса не знаех нищо за независимата филмовата индустрия. Не знаех нищо за индустрията, въобще. Всичко, което знаех бе как да се наслаждавам на филмите, как да ги мразя или как просто да не ги харесвам"

"Мисля, че емпатията е прекрасно нещо. Едно от малкото хубави качества на човечеството".

"Бях в Джърси, когато се случи трагедията на 11 септември. Почувствах се безсилна. Тогава получих филм, заминах за Хаваите и посърфирах. Не ми помогна да забравя станалото в Търговския център, но поне нямаше да чувам плач навсякъде."

"Хората забравят, че в началото са били ембриони, сътворени от сперматозоид и яйцеклетка. Затова всеки от нас има нещо мъжко и нещо женско в себе си, независимо от пола"

"Колко повече увереност имаш и колкото повече вярваш, в това което искаш да се случи, то ще се случи"

"Постоянно ме питат, защо съм избрала екшъна. Ами просто не искам да съм онова момиче, което постоянно е влюбено. А от друга страна... представяте ли си, аз да съм момиче, което някой трябва да спаси... Моля ви..."

"Любимата част от тялото ми е мозъкът. Смятам, че няма значение как изглеждам, ако не знам как да управлявам тялото си"

"Не мисля, че е нарцистично да обичаш себе си и да вярваш в себе си. Ако не го правех, нямаше да стигна дотук"

"Не искам хората да мислят за мен в сексуален план. Не искам да ме поглеждат и да казват "Тя е секси, не мислиш ли?". Искам да чуят това което казвам. Имах предложение за филм, в който трябваше да заснемем секс сцени под душ. Да си следващата Джей Ло е лесно. Искам да успея по трудния начин"

Няма коментари:

Публикуване на коментар