четвъртък, 25 август 2011 г.

Най-смешното от Туитър 13

svetlinko: Случка в Google тези дни: - Господин Брин, бяхте помолили да купим Моторола. Купихме. - Кой модел? - Модел ли?!

nikcname: коранът позволява да си направиш харем. библията позволява да си направиш музикална компания

peio: Manchester Youngnited
50ml_sarcasm: Фридъл е добър вратар, а ? А в най-силните си години отнесе тройка куфтета на Армията.

atjdrlfk: Eдин ден някой ще почука на вратата ми и като отворя ще каже: "Имаме 27 общи приятели, може ли да вляза ?!

ZornitsaS: Да намериш приятна картичка за сватбата на приятели се оказа мега трудно. То са едни мечета, гълъбчета, розички, златорийки, кичорийки...

beer2beer: събирам екип за новия си тв проект за разследваща журналистика - "трътките". някой нещо?

rpurop: в по-следващия сезон очаквам андрей да се вземе с вихра, а божинов да се вземе с ники михайлов

viktoria_angel: Днес една на пътя ми правеше жестове, че съм луда. Аз вместо среден пръст й показах (rock) и тя 2 минути не можа да вземе решение кво става.

Vassilissa_: в квартала: "мамо, какво правят тези хора" пита 3г. "Мият улици, маме", "Така ли? аз никога не съм виждала хора да мият улици!" #избори2011

Vikkkyonballoon: Има хора, които биха направили всичко за пари. Има и българи, които не правят нищо за пари. #fairplay

mamia_mia: Steve Jobs напусна Apple, сега е просто Steve.

iapostolov: Да ползвам ли роуминг докато съм на море в Гърция или да си купя апартамент?

Longanlon: Хилядолетия минаха, а жените и сега ловуват с прашки...

slavipz: Някои хора ходят на море само за да имат някакво оправдание, за това че пият от сутринта...

muiiio: Nissan са разбрали какъв гаф са допуснали. Моделът Kuro ще бъде преименуван на Huyo. #nissan #fail

BaiKiko: Най-редно ми се вижда да дават мачовете на Литекс и ЦСКА по ьТВ comedy

2ndlifesyndrome: За тази цена не е редно да ти сервират айран, който е толкова разреден, че а-ха да придобие статут на хомеопатично лекарство

Няма коментари:

Публикуване на коментар